. o O aprils tanker

Anna field hos zalando har mange fine sko til en billig penge,når man bare skal have dem på en gang i mellem. Og en del i wide fit også.

Generelt oplever jeg dem som størrelses svarende, ifht at jeg oftest skal have en 41.

Er hælen høj skal man tit have en str mindre uanset mærke og rund tå er mest rummelig

2 Synes om

Da vi havde vores dejlige forårsdage, havde jeg jo 30 grader i stuen takket været direkte sol på mine enorme vinduer. Så naturligvis slukkede jeg radiatorerne.
Her til morgen stod jeg så op til 13 grader. :cold_face: Har selvfølgelig tændt igen - men nøj, det går langsomt. Brrr.
Dejlige danske forår! :joy:

6 Synes om

Tak :smil:
Jegvkigger lige, om jeg bliver fristet

Med venlig hilsen

Nogle der strikker og kan bruge de opskrifter her,

De er gratis, jeg sender når jeg når posthuset, jeg lader dem ligge til næste torsdag inden de ryger ud,
der er 4 dame bluser, i striber, i stakken

Eller er der en der har lyst til og strikke i små størrelser, er der opskrift på denne her

Med venlig hilsen

4 Synes om

Nu har jeg (endnu engang) gennemgået haven og indhegningen - strammet net hist - sat nye skruer+spændeskiver pist … forhåbentlig bliver alle katte på den rigtige side af nettet denne gang :kryds: :venter:
Har sat en ekstra strimmel net op et sted … kønt er det ikke, men safety first!

12 Synes om

Enig! Det er også derfor, min indhegning ligner noget, der er løgn - men i det mindste bliver alle, hvor de hører til :smiley:

6 Synes om

Noget der kan bringe mit p*s i kog er, hvis jeg bliver ignoreret :face_with_symbols_over_mouth:
Jeg bestilte varer fra en online forretning d. 4/4, fik mail om at min ordre var afsendt d. 12/4 … men jeg har aldrig modtaget den.
Skrev til kundeservice i mandags og fik autosvar retur, at de havde modtaget min henvendelse og ville svare hurtigst muligt … men jeg har ikke fået svar endnu, så jeg har lige lagt en sur (men høflig) anmeldelse på Trustpilot :regler:
Jeg hader at være sur … det er sådan en ubehagelig følelse i kroppen :confused:

8 Synes om

Er der en der vil prøver og hå ind på skoringen hjemme side, jeg bliver ved med og få en hvid side med der vare står sko ringen på

Med venlig hilsen

Den virker for mig - her.
Den hvide side ser jeg også, men kun i et par sekunder, før den går videre til den rigtige.

1 Synes om

Tak :blush:

Den blev xed med og være hvid for mig, og flyttede sig ikke, men ved din link, kunne jeg åbne i nyt vindue, og så kom den frem

Med venlig hilsen

Nedrivningsholdet har allerede lavet dagens job (håber jeg :rolleyes:) … de malerier/rammer lå alle i lag oppe på reolen, da jeg gik i seng.
Sikken skøn måde at vågne på …

Ingen er kommet tilskade, udover plastikkassen, den flækkede … og drengene har muligvis brugt et par af deres 9 liv :roll_eyes:

9 Synes om

Som min svigerfar plejede at citere: Det er om morgenen pengene ligger… :sunglasses:

4 Synes om

Det er nok derfor, jeg ikke har nogen penge …

3 Synes om

:dans: nu er de ved at ligge fibernet ind til huset, så nu er det forhåbentlig snart vi kan kobles på og få ordentlig internet, så jeg er gået igang med at finde den udbyder med bedste tilbud på både internet og TV. Det er ikke bare pris vi kigger på men også hvilke kanaler vi får i de enkelte pakker.
Vi har mulighed for disse udbyder: Altibox, Fastspeed, Norlys, Stofa, Telia og (Yousee, dem har vi dog desværre hørt så meget sikdt om at de er total udelukket som mulghed).

På gården havde vi Fiber gennem Altibox og TV gennem Norlys via antenne. Her har vi pt også TV Norlys via antenne, men nøj det fungere mega dårligt :frowning:

4 Synes om

Lige kommet hjem efter en meget hurtig tur i sko ringen, de havde ikke det jeg havde set på nettet, men prøvede noget andet, det endte bare med jeg gik meget ked af det, der fra.
Ja ved godt jeg høre ikke til de mindste. Men min fødder er slanke.
Så lade mig da prøve de sko jeg var helt vilde med. Det kan godt være folk på min størrelse, normalt ikke, kan bruge den slags sko. Men hvorfor må jeg ikke prøve dem. Jeg plejer og kan gå i dem
Nej jeg vil ikke havde de flade sko, lige meget hvor meget i siger, de er lige noget for mig, og det kan godt være, i siger folk kommer ikke se hvad sko man har på, men det lægger jeg mærke til.

Nå men i kom så ikke til og tjene penge på mig i dag :pensive:

3 Synes om

Det gør mig virkelig ondt, for du må da også gerne føle dig smuk i det du har lyst til

2 Synes om

Det var da umådelig dårlig service og opførsel :cry: bliver virkelig ked af det på dine vegne.

Og du har så ganske ret i at det er ikke ens størrelse, eller andet, der bestemmer hvordan man er klædt, men hvad/hvordan man selv føler sig godt tilpas i.
Eks vil de altid gerne sælge mig kjoler, der går over knæerne, fordi de syntes jeg har pæne ben ( på trods at tidligere store overvægt, så har jeg altid haft pæne slanke ben) Men nøj hvor jeg hader at kunne se mine knæ i en kjole og jeg ved det er tosset, for det genere mig ikke når jeg har shorts på :tihi:

3 Synes om

Det her er for mig fest sko, på nær støvlerne, de slutter for mig en fejl sted på benene, mine ben ligner de er skubbet op. Men jeg blev dem givet,
Jeg nyder og gå i sådan en sko med hæl. De par med snørre, havde jeg to par af, den første brugte jeg til og varte op i til en fest op og ned af trapper fra kl 11 til kl 3 om natten, og der efter brugte jeg dem på landskue pladsen, om fredagen, så jeg kan gå i denne størrelse sko

Ja de er alle slidt op, kun gemt fordi jeg vil prøve om de kan laves

Med venlig hilsen

3 Synes om

Det er ikke tosset, :wink: jeg vil gerne i korte kjoler og nederdele, men en par shorts på landsskuet jammen nej er så flov og tør ikke :crazy_face:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Så kom den første svale :smiley:

Med venlig hilsen

5 Synes om