Regnede med mindst en lang dag i denne uge, i stedet har det været korte dage og nu weekend:D
Jeg elsker mit arbejde på biblo, men der er dælme længe til kl 19…
. o O ( Kigger ud af vinduet og sukker endnu engang efter lunt forår, hvor bliver det af?! Jeg løber virkelig tør for plads snart. I dag skal jeg igen potte om til større potter, så pladsen under mine LED svinder mere og mere. Har virkelig brug for forår så det drivhus kan samles og tages i brug. Kom nu dejlige forår! )
Desværre kan jeg typisk nok, selvfølgelig ikke huske hvor jeg fandt den. I det mindste mener jeg ikke det var en man kunne købe & så gør det jo ikke så meget at jeg ikke kan huske det Jeg synes den er rigtig fin & ville gøre de fleste lofter mere interessant end normalt
Altså, hvis det nu var et bibliotek der lå tættere på, kom jeg gerne og holdt dig med selskab…
Jeg elsker bøger, og jeg elsker biblioteker.
[QUOTE=Ravn;1052590]Altså, hvis det nu var et bibliotek der lå tættere på, kom jeg gerne og holdt dig med selskab…
Jeg elsker bøger, og jeg elsker biblioteker. :D[/QUOTE]
Du er velkommen på Gundsømagle Bibliotek - Rikke og jeg er der til kl. 20 - med kat
[QUOTE=Ravn;1052590]Altså, hvis det nu var et bibliotek der lå tættere på, kom jeg gerne og holdt dig med selskab…
Jeg elsker bøger, og jeg elsker biblioteker. :D[/QUOTE]
Ih, det ville ellers være hyggeligt!
Der er jo næsten lige så langt.
Og hvis ikke det var fordi der er en masse jeg skal nå både i dag og i morgen, var jeg gerne kommet forbi begge steder!
[QUOTE=Ravn;1052597]Der er jo næsten lige så langt.
Og hvis ikke det var fordi der er en masse jeg skal nå både i dag og i morgen, var jeg gerne kommet forbi begge steder![/QUOTE]
Ja, man hører jo at du har travlt med at forsyne intetanende jyder med hash fra Hovedstaden
Hej, jeg vil gerne protestere!
Hash ser ikke sådan ud! Hash er i klumper, og fint malet katnip er øhm… Fint pulver?
Man kan kende forskel ved at lugte til det.
Men jeg tør ikke love for følgerne hvis man prøver at sætte ild til det der katnip…
Jeg dur bare ikke til tudefilm
nå nu skal jeg have skrevet den side til vores teori, så skal jeg have lavet et par stamtavler - og så skal jeg ud i syd efter min meget savnede bærbar!
bør også lave ordentlig aftensmad, men det er ved at blive lidt svært igen at tage sig sammen til at lave god mad til en…
MÆND:dokdok:
Jeg har dejlige venner
Det kræver jo at man har kendskab til mindst det ene produkt, at kunne lugte forskel
.oO(burde man prøve at bage catnip-kager )
[QUOTE=Ravn;1052600]Hej, jeg vil gerne protestere!
Hash ser ikke sådan ud! Hash er i klumper, og fint malet katnip er øhm… Fint pulver?
Men jeg tør ikke love for følgerne hvis man prøver at sætte ild til det der katnip… [/QUOTE]
Hun har nok forvekslet det med pot, for det kan det godt minde om ved et hurtigt øjekast
Når man ser kattenes reaktion, kunne man da godt overveje at prøve at ryge det
.oO(14 dage til manden kommer hjem… Hold fast tiden går stærkt! SKØNT!)
[QUOTE=Ravn;1052600]Hej, jeg vil gerne protestere!
Men jeg tør ikke love for følgerne hvis man prøver at sætte ild til det der katnip… [/QUOTE]
Jamen, som Hrönn siger: intetanende jyde
Og øhm… Jeg endte os med at snuse til det for at være helt sikker på det var catnip
Har en enkelt gang lugtet hash - sjovt nok ved et besøg i Kjøwenhavnstrup
Sikke glad Claus så ud, da jeg foreslog at det kød jeg havde taget op af fryseren kunne bliver til pålægsfrikadeller, så han ikke skulle tænke på at skulle hjem og spise maden mens den var varm hvis han skulle i torsdagsbar med nogle af naboerne
Fysik eksamen bestået!!
[QUOTE=Skattekat;1052607]Det kræver jo at man har kendskab til mindst det ene produkt, at kunne lugte forskel
.oO(burde man prøve at bage catnip-kager )[/QUOTE]
…så faktisk en opskrift på kattegodbider fornyligt online…med catnip og tun