[QUOTE=Itzy Bitzy;1052629]
…så faktisk en opskrift på kattegodbider fornyligt online…med catnip og tun [/QUOTE]
Det lyder lidt interessant
[QUOTE=Itzy Bitzy;1052629]
…så faktisk en opskrift på kattegodbider fornyligt online…med catnip og tun [/QUOTE]
Det lyder lidt interessant
Det er simpelthen vildt som killingerne tager på nu, men det er især råt og tørkost der ryger ind, mens alt dåsemad nu er mere eller mindre lagt på hylden. Men mon de egentlig må få så meget råt kød ? Er jo kun vant til og give det som godbider.
Lige nu ryger der ca.350-450 gr råt oksefars, hakket kylling, lever eller lign om dagen til de 4 fladsnuder
[QUOTE=GitteS;1052634]Det er simpelthen vildt som killingerne tager på nu, men det er især råt og tørkost der ryger ind, mens alt dåsemad nu er mere eller mindre lagt på hylden. Men mon de egentlig må få så meget råt kød ? Er jo kun vant til og give det som godbider.
Lige nu ryger der ca.350-450 gr råt oksefars, hakket kylling, lever eller lign om dagen til de 4 fladsnuder[/QUOTE]
Hvis de får så meget råt, skal du til at give de korrekte vitaminer og mineraler - specielt killinger i vækst er det super vigtigt.
Derudover synes jeg du skal overveje om deres ny hjem er tjent med kræsne katte
Ja ja… 19 dage og første mand ude af hulen… Nu er de kommet i kasse, så der er højere kanter og lidt mere plads
. o O ( Så fik jeg pottet om. Nogle tomatplanter står nu i min vindueskarm. Håber de kan klare den skarpe sol (ha ha må være en joke) og Kalypso ikke vælter dem ned. Nu blev den sidste plads under lyset også fyldt ud. )
o O så sidder Sortemis i tryg forvarring med rigeligt mad, i hundeburet i kælderrummet O o
Hvor var det godt, at du tog sagen i egen hånd …herreløse katte går jo ikke nødvendigvis i fælden i katteinspektørernes arbejdstid.
Puha. Har holdt storevaskedag og der havde gang i 4 vaskemaskiner på én gang.
[QUOTE=Vivi_Fletcher;1052638]Hvis de får så meget råt, skal du til at give de korrekte vitaminer og mineraler - specielt killinger i vækst er det super vigtigt.
Derudover synes jeg du skal overveje om deres ny hjem er tjent med kræsne katte :)[/QUOTE]
Tja hvis valget er killinger der ikke er i vækst og så kræsen kat, så ved jeg godt hvad jeg vil vælge, men alle nye hjem er informeret og pt serveres der jo stadig div ting hver dag ud over råt, så kan da skære lidt ned på det og se om det hjælper på lysten til de andre ting, heldigvis har de jo stadig flere uger inden de skal flytte
nåh…nu kan jeg ikke finde den Men den mindede om denneher tunopskrift, bare tilsat 2-3 spsk catnip
.oO(min zooplus pakke er “Ankommet til GLS depot Ikke båndsorterbar” :øhmm: hvad betyder det??? :øhmm: )
Okay… man opdaterer og det skulle være så godt…
Men nu har jeg brugt noget henad 8 timer på at prøve at få den opdatering til at fungere, overhovedet! - og har været tæt på at opgive, for ALTING drillede :surelog: (og det har man så endda givet penge for!
)
Nå, men efter alt den baksen… er der nogen der lige gider prøve om det ser nogenlunde ud - dvs fungerer, for det er slevfølgelig bare en rå test-ting. Om baggrunden og de forekellige elementer bliver hvor de bør (!!!), og om galleriet fungerer, og filmen kan ses (elendig kvalitet, men pyt - bare en test). Det virker hos mig nu, men der er jo som bekendt ingen garanti for noget…
Nåh ja - et link! Jeg må vist hellere komme i seng… :rulleøjne:
:høhø: Slaggy hopper op i badekaret hver morgen og jeg plejer altid at tænde vandet til hende.
Det gjorde jeg så ikke i dag. Dét finder Slaggy sig ikke i og skubber irriteret rundt med bruseren nede i badekaret, mens hun snakker til den.
Til sidst lægger hun sig og tæver den, ligesom når hun tæver sin kickeroo.
Den skal altså ikke slippe godt fra ikke at ville lege med hende i dag
[QUOTE=GitteS;1052634]Det er simpelthen vildt som killingerne tager på nu, men det er især råt og tørkost der ryger ind, mens alt dåsemad nu er mere eller mindre lagt på hylden. Men mon de egentlig må få så meget råt kød ? Er jo kun vant til og give det som godbider.
Lige nu ryger der ca.350-450 gr råt oksefars, hakket kylling, lever eller lign om dagen til de 4 fladsnuder[/QUOTE]
her kan du få fuldfoder råt:
http://prof-pet.dk/barf-butik/category/18/barf-foder-til-katte
mine killinger får kun råt indtil de er omkring 12 uger - så begynder jeg også med dåse. De får carnibest som basis - men også mange andre ting, inkl. kyller som de kan spise fra de er 6-7 uger gamle
Er meget tilfreds med min nye computer
Smukke Sortemis
Det er vist meget godt, jeg ikke skal diskutere min økonomi med andre end min bankdame - og hun siger kun noget, hvis hun bliver spurgt Jeg har fået hammerslag på et maleri på en auktion i USA og nu er det på vej hjem. Fragten koster næsten det samme som maleriet… (og kunne øjensynlig have været 3 gange højere, hvis ikke de havde kigget sig godt om efter et tilbud)
[QUOTE=Ann R;1052687]
Nå, men efter alt den baksen… er der nogen der lige gider prøve om det ser nogenlunde ud - dvs fungerer,
Her:
http://test.siamis.com[/QUOTE]
Det fungerer her. Safari og iPad
Jeg MÅ altså ikke kigge på internaternes hjemmesider! Er helt forelsket i en lille grå hunmis med fantastiske øjne, som siger “tag mig med hjem og elsk mig, vil du ikke nok?” Og så får jeg helt ondt i hjertet ved min beslutning om, at jeg altså skal vente lidt med mis nr 2:brist: Hvorfor er der også noget, der hedder penge?!
Hvad er kattenip
Havenyt.dk - Hvad er »catnip«? Google er din ven