. o O Aprils tanketråd

Jeg er i øvrigt fortaler for, at alt der glider ned hos en “for tynd” det bliver serveret. :wink:
Det er muligt det ikke er missemad eller inde under anbefalet kost, men spiser de, så er det fint :slight_smile: Der skal mad i maven til at få appetit, sådan er det også hos mennesker. Så må de fleste måltider bestå af McD, bare de spiser :slight_smile:

5 Synes om

Nogen gange er det jo også fuldstændig ligemeget hvad de spiser om det så er “slik” bare de spiser

Men altså, gelen virker fint her den spiser vi gerne :smirk:… og kødstænger i rå mængder, dem slås der næsten ihjel for, det er de der fra Aldi.

4 Synes om

Jeg har ikke mødt en kat, der ikke ææælsker det her: Køb Aptus Recovery Booster Cat hos Med24.dk

4 Synes om

Anoushka :sunglasses:
Som jeg endte med at “krudte” med first prise skinke :joy:

4 Synes om

De “kødstænger” af div variant spiser hun to af om dagen :ups: simpelthen fordi hun ELSKER kødstænger! Det samme med whiskas’ flydende kattesnack, dem hælder jeg en af op i vådfoderet, så spiser hun nemlig gladeligt så meget hun nu kan :slight_smile:

Heldigvis spiser hun - det er bare små portioner af gangen. Men kødstænger - om hun så skal gispe det sidste ned, så ryger der en hel ned uanset hvad! Hun giver ikke op og udfordrer gerne de andre, så de ikke spiser hendes! :hoho:
Så hun får en hver morgen og aften :slight_smile:
Har vundet og fået et hav af dem i forskellige omgange, så hun kan spise to om dagen den næste måned uden jeg når i bund i lageret :tihi: den eneste grund til hun ikke får flere er, at hun så ville stoppe med at spise alm foder, er jeg ganske overbevist om - og de er jo nu en gang ikke fuldfoder. :ups:

… og i dag er vi faktisk +10g :woohoo: jeg tænker faktisk det er fordi hun generelt har mere mad i hele “systemet” igen, at hun har en lille vægtøgning :slight_smile:
Så jeg har sænket bekymringsniveauet lidt igen :slight_smile:

10 Synes om

Og…. Hvem vandt? :sunglasses: Sådan går det jo altid :heart:
Bare de spiser :wink::blush:

2 Synes om

Det var faktisk Oralade, jeg tænkte på, men det var så en misforståelse.

2 Synes om

Kålene holder pokeraften hos os i aften. De havde bestilt dansk bøf med masser af bløde løg og sovs.
De er 4 og spiste godt 1,5 kg løg :grimacing: Jeg tør ikke tænke på, hvilken rumlen de kommer til at hygge sig med :joy:

6 Synes om

Måske er de mange løg en del af årsagen til at de hedder kålene…

4 Synes om

Engang købt jeg en del ugeblade :see_no_evil: :speak_no_evil:, men der skete noget der gjorde jeg valgt dem fra, men hvor jeg dog savner dem, har overholdt aftalen med mig selv (næsten),
sidste år blev der købt en, men torsdag aften, da jeg var i byen og handle blev jeg meget friste, men jeg lod den stå, men igår blev jeg spurgt om jeg ville hjælpe en med og handle, og der stod en tilbage af bladet,
Så faldt jeg godt nok i gryden :ups: :pose:.
Ja jeg har skældt ud på mig selv

Men derfor måtte jeg købe denne her blad

Med venlig hilsen

8 Synes om

Gud hvor er det et sødt mønster :smiley:

2 Synes om

Mig: Hvornår er jeg dog blevet gammel nok til at have to børn :uha:

Veninde: For 17 år siden.

Hvad er det nu, man skal med fjender? :klappe:

7 Synes om

Jeg er begyndt at forstå, hvor “belastende” det kan være for kvinder der har fravalgt børn.
Nico er 27 og formoder ikke at ville have børn.
Men for pokker!
Nej, jeg tror ikke jeg skal have børnebørn, og nej jeg er ikke mormor-skruk.
Det er muligt jeg går glip af en hel masse, men det er sørme ikke mit valg, hvis min datter fravælger børn!
Hatten af for jer der har fravalgt børn og stået det igennem :smile:

12 Synes om

En af fordelene ved at blive 40 var, at der var færre og færre, som mente sig berettiget til en forklaring på, hvorfor jeg ikke havde børn og efter nogle år stoppede de dumme spørgsmål endelig. For mit vedkommende var det ikke så meget et bevidst fravalg som en erkendelse af, at behovet ikke var særligt stort, så jeg ville ikke gøre en ekstra indsats for at få børn.

Men rigtigt mange mennesker er dybt uforskammede og pågående ud over alle grænser for normal adfærd. Der er faktisk en del par, der gerne vil, men ikke kan - og det er en kæmpe psykisk belastning i forvejen :frowning:

8 Synes om

Jeg er rørende enig i situationen, hvor nogle virkelig kæmper uden held.
Men havde ikke lige forventet at man også skal være mormor-skruk :crazy_face:

3 Synes om

Jeg var så træt af min mor før jeg fik børn… Jeg fandt patrick da jeg var 17, så derfra til min mor blev børnebørn skruk gik der 3år… Det var som om, at jo mere hun kunne lide Patrick, jo mere skruk blev hun…

1 Synes om

Min datter og svigersøn skulle have hjælp til den første og alle de kommentar der kom, var modbydelige, men datter havde det rigtig hårdt med dem.
De venter nu nr 2 og var i gang med forbredelserne til at skulle have hjælp, men heldigvis slap de denne gang. Nr 2 er også en dreng og på trods hun først har termin d 5 juli. Ja så er kommentarene begyndt. I skal da have en mere så I også kan få en pige.
De vil ikke igennem en graviditet mere med det forløbe de havde med Frej og som hun nu har det med lillebror, så er det muligt i forbindelsen med kejsersnittet, ja så bliver hun steriliseret. Men der er absolut ingen forståelse fra omverdnen.

Min yngste søn har ogå fravalgt børn, som han selv siger: Mor der er jo perrioder, hvor jeg ikke kan tage vare på mig selv, hvordan skal jeg så tage vare på et barn.

5 Synes om

Jeg ved ikke, om min tanke fik dig til at skrive det? For var overhovedet ikke tænk som at folk burde få børn, men at jeg kan kigge på mine og synes jeg lige var 20.

Oh ja. Det er helt vildt hvordan folk skal blande sig i, om man får børn eller ej og om hvornår osv.

Da jeg startede på arbejde kørte to af de andre i samme spor ved hver eneste frokostpause. At jeg da snart skulle have børn osv osv. Indtil en dag hvor jeg sagde, at det der ville være utroligt hårdt at høre på, hvis vi prøvede, men det bare ikke var lykkes (som det var, så var det bare super irriterende og intetsigende). Jamen, så havde jeg da sagt det til dem… Øh nej, det er da overhovedet ikke noget de skal blandes ind i, om vi havde problemer eller ej!

Da jeg så meldte første graviditet sagde et par stykker, at det var dejligt, det endeligt var lykkes. Mit svar: Ja, det var 3 virkeligt hårde måneder!
Fordi jeg var 31, så var de overbevist om, at vi havde prøvet i flere år. Bare fordi de havde valgt at få børn, da de var 22/24 år :sweat_smile:

Min ene veninde vidste tidligt, at hun ikke ville have børn. Hun har hørt så meget på, at hun nok skulle ændre mening osv osv. Ej, stop dog. Det er hendes valg.

7 Synes om

Nope :slightly_smiling_face: Ganske alm tur til købmanden, hvor jeg rendte i en bekendt jeg ikke har set længe :smile: Hun er tydeligvis i underskud for børnebørn :crazy_face:

4 Synes om

Altså jeg præger mine børn her fra starten - de må være lige hvem de er, han, hun, den, til piger, til drenge, til alle osv, så længe de giver to børnebørn hver :sunglasses: :tihi:

2 Synes om