. o O Aprils tanketråd

Og internaterne var vel fyldt…? :huh: :sunglasses:

1 Synes om

:tonguenanananana:

Du kan ikke undvære os :hoho:

6 Synes om

Undskyld jeg spørge, ved ikke om det bare er mig, den er helt gal med, men er der ikke ændret noget her inde? :huh: :gruble:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Jeg er på fra mobil og har ikke opdaget noget :smiley:

1 Synes om

jo opsætningerne er lidt anderledes end de plejer, mener Lykke skrev på FB-siden at Rune havde gang i en opdatering

1 Synes om

Tak for det, :smil:troede det var min der var noget galt med, var helt rundt på gulvet.

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jo, serveren var nede, omkring middags tid, og siden da, er det meget svært, at få lov at bruge smileys til andres opslag.
Og der mangler den hvide firkant udenom, når den endelig kommer frem :smirk_cat:.
Det er nemmere at bruge dem der ligger på telefonen, end dem på Kattegale.
Måske er der andre problemer, jeg ikke har opdaget endnu :upside_down_face:.

Edit: Pudsigt nok kommer smilierne frem hele tiden nu, uden at have bedt om dem😅.

3 Synes om

Det samme har jeg oplevet, på nær det med den var nede, men også
Den runde billed der er ud for navn, den flytter sig på en sjov måde, der var mere med det er væk nu :rolleyes: ( altså væk fra min hukommelse)
Var lige inde i de smiley nu der er også nogle andre

Med venlig hilsen

2 Synes om

Jo, Rune lavede noget opdatering omkring middag :slight_smile:

Det er så fint, at I lige skriver, hvad I oplever som anderledes. Rune er ikke ret meget herinde, og jeg er altid på fra mobilen, så vi ser ikke så nemt visse ændringer :ups:

5 Synes om

Lige nu har vi undervisning omkring procesoptimering. Men vi skal møde 8.15-11.45, i morgen 10.10-14.10.
Jeg kan da godt komme med nogle forslag til det, når jeg ser på brændstofpriserne :crazy_face:

6 Synes om

@Skattekat ved godt det er lidt langt, men en frisør fra Island

Med venlig hilsen

Jeg klipper mig selv :wink:
Og han hedder Daði …

3 Synes om

Nogen der er bedre til engelsk end jeg? Hvad lyder mest korrekt?

The doorphone doesn’t work. The door is unlocked, you can just enter.

The doorphone does not work. The door is not locked, you can just enter:

Hvis det skal være korrekt, er det jo den sidste uden sammentrækninger. Om du skriver unlocked eller not locked er nok lige meget. Til gengæld er door phone i to ord.

2 Synes om

Tak!

Jeg synes nemlig selv det lyder mest korrekt med doesn’t og unlocked, men det er vel fordi det er talesprog så? :gruble: Jeg havde endda googlet doorphone (7.000.000 resultater) og door phone (3.480.000.000 resultater), og da der var flest hits på doorphone, gik jeg ud fra at det var det mest korrekte. :smil:

I diverse britiske annoncer står der door phone, og det mener Google translate også, det hedder. Men det er også hele mit uvidenskabelig belæg for at hævde det :slight_smile:

1 Synes om

Og strengt taget skal jeg ikke bruge det til nogen hvis førstesprog er engelsk, blot til folk der bedre kan engelsk end dansk, så det er næppe supervigtig om jeg gør det helt korrekt. Det er bare et resultat af mit dårlige engelsk og at overtænke alting. :ups: :tihi:

3 Synes om

Der er da flest nuller på door phone? Eller har du fået tastet for mange :slight_smile:

Jeg har kopiret tallene, men min hjerne var tydeligvis ikke til stedet da jeg sammenlignede tallene. :ups:

2 Synes om

Hvis det er til pakke levering ville jeg gå lige til sagen/så enkelt som muligt

Door is open! You can enter. Door-phone/buzzer does not work.

og så øverst …GLS, COOP, Nemlig - eller hvem det nu er der skal ind…