. o O Aprils tanketråd

Jeg har drømt min afdøde veninde @Lise … hun havde tre killinger som jeg skulle holde øje med, mens hun var på sygehuset … en af dem var en sort/hvid dreng jeg troede hun selv ville beholde, men den ville hun gerne sælge til mig :smiling_face_with_three_hearts:
Det er dejligt, hun også er på sagen … så skal der nok være en lille bandit til mig snart :pray:

13 Synes om

Pre-teen :roll_eyes:

Katja var sendt i bad…

Hun gik efter møje og besvær ud i badeværelset, kom ud igen 10 min senere…

Jeg spørger om hun er fin og ren “ja, jeg har taget tøj på” siger hun…

Jeg spurgte så om jeg måtte se, og så var hendes hår helt tørt :grin:

Så hun blev kommanderet tilbage på badeværelset…

Gik der ud efter 5 min og så sad hun bare på wcet, fuld påklædt :roll_eyes:

Så sagde jeg at hun skulle gå i bad og at jeg ville komme og tjekke…

Endelig kom hun i bad :grin:

5 Synes om

Det går over, når hun bliver rigtig teen. Så kan du ikke fordrive hende fra badeværelset.

4 Synes om

Jeg har sågar præsteret at gå ud på toilettet i værkstedet, fordi begge badeværelser var beslaglagt :woozy_face:

3 Synes om

Hun kan tage vildt lang tid om bare at tisse, så lang tid at Simba ikke gider blive derude til hun er færdig :smiley:

1 Synes om

Igår blev Brownie så sur over jeg havde taget ham op, at han gemte sig en time under min kærestes seng :grin:

1 Synes om

Synes stadig I hænger lidt i bremsen med bidrag…? :thinking: :smirk_cat:

4 Synes om

Jeg troede ikke katte kunne få grå hår :joy:

1 Synes om

Grå/hvidt, det synes jeg da tit de får når de bliver ældre.


Sugieh som ellers har været meget ren i sin maske, er begyndt at få lidt hvide her og der :heart:

10 Synes om

Jeg vænner mig aldrig til at min venindes burmesere er så små i forhold til Simba…

Jeg skulle over og nusse kanin-bebser og var ved at vælte over Duchess fordi hun er så lille :grin:

Og Lucas syntes bare jeg lå i vejen :grin:

Duchess mente bestemt også det var hende jeg skulle nusse, ikke de små langørede pels-klumper :smiley:

2 Synes om

Måske er det bare fordi vi aldrig har haft en ældre kat :ups: men jeg synes virkeligt det ser sjovt ud med Muffes lange, stive hår :sweat_smile:

3 Synes om

Jeg har ikke haft nok der blev gamle, men dog et par stykker heldigvis. Min første barndomskat, han blev 14, og han var synlig gammel at se på, da han døde. Hannibal som blev 13, var også begyndt at få små tegn på at være en ældre herre. Nu var han så sort, med hvidt bryst og lidt hvidt på maven. Derfor så man jo hurtigt at han fik hvide hår. Emina som kun nåede at blive 12, var også begyndt at vise små tegn på at hun var blevet en ældre dame.

2 Synes om

Gik ud kokken knap halv 6, i morges havde så meget brug for luft, og regn var næsten holdt, og vejr udsigten, dem alle lovede tørvejr her ind til 9.
Fint, jeg afsted, den ene ben forand den anden, så gik det stille, pludselig gik det bare, der kom lidt små regn, men var jo lige meget, der skulle ikke komme noget, af betydning, så jeg forsatte, da jeg var længst hjemme fra, kom der vand :cloud_with_rain:, hold op jeg var våd inden jeg var hjemme igen.
Så meget det var nået igemmem 3 trøjer og jakke, for ikke og snakke om mine sko, mine tæer var sat i blød :tihi:,
nå men skulle jo hjem igen, da jeg næsten var hjemme, kunne jeg vælge og gå tværs over marken, og sparre 20 min, eller og følge vejen, nu havde det jo hældt vand ned hele vejen hjem så.
Jeg var jo så våd der jeg kunne mærke dråber bare løb ned af ryggen. Jeg mente jeg var så våd jeg lige så godt kunne gå omvejen på 20 min mere :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Men hvor var den gå tur godt til mig

Med venlig hilsen

7 Synes om

Yay jeg skal til koncert med Troels Gustavsen i morgen.
Jeg glæder mig, jeg render normalt til mange koncerter.
Men grundet en vis pandemi var sidste koncert
1/12 2019 med Volbeat i Royal arena.

8 Synes om

:hoho:

13 Synes om

@anne_p han har ikke gjort sig umage med Pip… sluk knappen er noget træg :joy:

4 Synes om

Den er knækket af :crazy_face:

2 Synes om

Yders sjældent jeg vædder, men nu er der en middag på højkant, vinder jeg. er det ude i byen, taber jeg er det mig der skal lave mad til en del folk.
Har kigget nettet igemmen, jeg får kun salgsannoncer
Er der en billed her inde i " garvede katte folk " mindes ( jeg har brugt søge funktion uden held)
Af en norsk skovkat ved siden af en maine coon.
Det er kommet til diskussion, jeg siger at folk der slet ikke kender til katte racer, kan se der er forskel på de to,
Påstanden er de er samme race, der er ikke mere forskel, end der er på en nordbakker og fjordhest
Er jeg så heldig nogle kan mindes sådan en billed her inde.?
Jeg har fundet billeder på nette af begge racer men ikke på den samme. Men kan ikke finde to hvor der nærmes sidder sidder/står/ ligger ens
Med venlig hilsen

1 Synes om

Der ER forskel ret tydelig endda, det er to forskellige racer. Men det har taget mig mange år at finde den :smile: selv som garvet kattedame. Til gengæld kan jeg se forskel på 5 brunmaskede siamesere… som vil være identiske for de fleste :slightly_smiling_face:
Så ja, for det utrænede øje er de meget ens :wink:

2 Synes om