Udstillingen i Birkerød er sidste weekend i april Si’r det bare, så du ikke kører forgæves
ja det er det da også
Jeg er da helt sat af
Men hey…. Så kan jeg måske ønske mig en før fødselsdagsgave Jeg vil virkelig gerne opleve ham live
Ihhhh altså hvorfor ska der oz lige være katteudstilling i Birkerød, når jeg er på Island
Vi kommer også til Ølstykke i august og Island…… årh det bliver spændende
Ølstykke er en aftale
Jeg nupper en tur på Kattecafe i Reykjavik istedet for Birkerød så
Har du prøvet kattecafeen i kbh?
I kan også prøve at finde Baktus, han er celebrity i Rekjaviks centrum: https://www.instagram.com/baktusthecat/
Aj hvor sjovt tak , ham Baktus ska vi da helt sikkert kigge efter,
Hvis du har andre tips, er de meget velkomne🙏
Ja vi nåede lige en tur forbi inden den lukkede ned.
Jeg har boet i DK i 31 år nu og er ikke ret tit på Island, så jeg tror desværre ikke jeg har tip til noget, I ikke kan google jer til
Baktus hører til her, men han besøger gerne både butikker og hoteller i nabolaget: https://www.instagram.com/gylltikotturinn/
Ja det ka jeg godt se, vi får nok flere friske tips ud af at Google og tak for link til Baktus.
Du kunne da komme med tips ud fra hvad du lavede, da du boede på øen. Så kunne de rigtigt rende og være forvirrede turister
Der er ting KG ikke behøver indsigt i Hrönn ville heller ikke fortælle hvis knæ hun har været over
Sasha har vært til dyrelæge idag for en sudhedstjek og hun fejler intet udover hendes overvægt😞 Hun vejre 6,9 kg og hun skal ned på 4 kg. Jeg har købt mad fra klinikken og håber på at hun kan vende sig til kun 45 mg tør mad om dagen. Er lidt bekymret men jeg ved det er for hendes bedste.
Det er rigitig rart at læse den her forum. Jeg vil være mere aktiv.
Sasha er alt for mig og vil gøre alt hvad det står i min magt til hun bliver rask og laver mange mange år.
Kh
Alexandra
Hun er en rigtig fin kat
Hvad er det for noget foder? Virbac har noget godt foder, som egentlig er til katte med diabetes, og som skal tabe sig, men det kan sagtens bruges, selv om katten ikke har diabetes. Hun er under alle omstændigheder i risikogruppen for at få det.
Hvis hun er vant til at få meget mere mad, end hun skal have nu, så nedsæt mængden gradvis, så chokket ikke bliver for stort.
Altså, vi kan da godt planlægge en nostalgisk tur ned ad Memory Lane … men så skal det være snart … mens jeg overhoved kan huske noget
Sæt 14 dage af og spar en masse penge op …
Hun er da en rigtig smuksak.
Hvis du går ind og søger på gamle tråde, er der sikkert noget info fra andre omkring samme problematik, og ellers kan det være rigtig godt at oprette en selstændig tråd om det, så du altid kan finde tilbage til den. Det er et farligt mas at have det stående i tanketråden