. o O Februar tanker 2025 O o

Februar starter med uanmeldt gæster

Tilføjet
Kl 12 fik jeg ham fanget
Og ringet til ejere
Han bliver hentet i aften
Har fået lidt mad og vand

11 Synes om

Vi går ikke som sådan op i håndbold, men vi ser landskampene. I fredags var vi hos Lars søster og vores svigerinde og se den. :flushed: NU går vi op i det :joy: Lars og han søster er et studie værdigt :joy::joy::joy: Så i aften er der finale hos os, med flag i stuen, smørrebrød og chips :smile:

Jo jeg gider også godt se håndbold, når de kommer så langt, men jeg glæder mig næsten ligeså meget til at opleve de to :smile:

14 Synes om

Jeg skal hjem til min far og se finale i dag. :heart:
Når det “bare” er optakt, så ser vi dem hver for sig og skriver sammen undervejs, og evt lige snakker i pausen om hvordan det går.

Men finalen blev vi enige om at den vil vi se sammen. Jeg er så på arbejde til kl 17, så jeg kører direkte derfra og hjem til ham for at nå det. :sweat_smile:

4 Synes om

Har lige fået denne her til sendt :joy:
Gad vide om den også er kræsen med mad

Beklager billed på siden

10 Synes om

BT artikel
‘‘En ernæringsekspert er kommet med et morgenmadsråd til særligt kvinder over 40, der formentlig vil tage mange på sengen.’’
‘’… det lyder altså, at den sunde morgenmad for kvinder over 40 gerne skal bestå af morgenmadskendingerne, men mere overraskende også chokolade. ‘’
''Eksperterne mener, at et indtag af chokolade om morgenen - fremfor på andre tidspunkter af dagen - kan hjælpe med at kontrollere vægten. ‘’

Min fejl er nok, at jeg spiser chokolade på alle tider af døgnet … :surrender:

10 Synes om

:flag: :flag: :hop: :flag: :flag:

3 Synes om

:star::star::star::star: jæææ

1 Synes om

Det var dygtigt :clap:t2::partying_face:

2 Synes om

Manden skal ud og spise med sit arbejde i morgen aften, det skal nok blive hyggeligt. De skal mødes på Rådhuspladsen i København kl 1730.
Gad vide om der er plads til dem, og om de kan finde hinanden.
Nogen har vist ikke tænkt over at vi kunne vinde guld og det skal fejres.

12 Synes om

Måske de skal overveje en anden lokation :tihi:

5 Synes om

Kl. 17.30 er vist lige det tidspunkt, hvor der efter tidsplanen skal være balkonscene. Til gengæld vil resten af byen på det tidspunkt sikkert være ret tom, så det bør være muligt at finde et andet sted :wink:

2 Synes om

For knap 3 uger sien afleverede jeg min telefon til repararion da der var begyndt at opstå en periodisk fejl i skærmen.
I går kom en sms:
Service er afsluttet, du får en nyt produkt.

De har åbenbart kunne se en fejl, eller ville de bare kaste den retur med et “vi kan ikke finde noget”

7 Synes om

Telefon spørgsmål

Kan man snakke en sms besked ind

Jeg kan fra min, hvor godt det fungerer ved jeg ikke :sweat_smile:

Det er det lille ikon med cirkel om nede i hjørnet af billedet :smil:

2 Synes om

Den bruger mine børn tit… det er bare en reel lydbesked hvor man indtaler sin besked (de børn der bruger den er ordbline og kan godt finde det svært at formulere en besked på skrift)

Den kommer bare som en bjælke hvor man kan trygge afspil

(Der vises hvis kun mine beskeder og billed af min datter, så tror ikke hun bliver sur over jeg viser den del frem)
Men det er sms, da hun ikke har sociale medier… men jeg viste intet om det før mine børn sendte en lydbesked til mig

2 Synes om

Robin har pludselig besluttet sig for at vådkost er no-go, mens tørkost er helt i orden :yum:
Jeg hælder daglig skåle fuld af vådkost ud, så nu lader jeg ham få sin vilje indtil han igen ændrer mening.
Elias spiser hvad der bliver serveret, men heller ikke såmeget af det våde, så han ryger også på tørkosten :tankekitty:

4 Synes om

Det er der jeg har taget grundforløbet til dyrepasser

Dengang var deres hunde også uopdragne og man blev tit nappet i hænder og ben (Beagler)

1 Synes om

Åh de er perfekt eksemplar af rigtige katte :joy: :blush:

3 Synes om

Sikke en dejligt besked og få :slightly_smiling_face:
Har du allerede fået din nye telefon

3 Synes om

Øv hvor træls når vådkosten er så langt sundere. Håber han snart skifter mening igen :smil:

3 Synes om