. o O Februar tanker 2025 O o

Yikes, stakkels ansatte! Det lyder godt nok som et meget usundt arbejdsmiljø, det de beskriver i artiklen.

2 Synes om

Der er da ikke nogle her, der har oplevet det her :laughing: :flojte:

1 Synes om

Ja, jeg hentede den i dag.
Nu skal jeg blot have alle opsætningerne på plads.

1 Synes om

Har lige fundet ud af via facebook at min fars “kæreste” (jeg ved ikke lige om de stadig kaldte sig det) er død :frowning:

Hun havde fået kræft og det gik bare stærkt :frowning:

2 Synes om

Kondolerer
:kram:

1 Synes om

Åhhh :smiling_face_with_three_hearts:

Jeg kan ikke se filmen - men skal det forestille at det er katten der synger??
Den tror jeg altså ikke på :s:

1 Synes om

Ja det er nok klippet sammen på computer tro jeg

1 Synes om

Der er nok brugt noget AI henover en eksisterende video tænker jeg umiddelbart…

3 Synes om

ÆV DBA!
Nu har de lavet om, så man ikke længere skal krydse af i, at ens kat har stamtavle. De har ikke engang opdeling i huskatte, racekatte og parringstjeneste længere. Alt er bare smækket sammen under punktet “Katte”. Man kan ikke tilvælge et filter udover placering i landet og alder.

Nu gik det ellers lige så godt, men måske er de blevet træt af at skulle tage stilling til anmeldte annoncer hele tiden :frowning:

3 Synes om

Ikke jeg ved det
Men tro det er under udvikling
I går viste den en ting uder søgning med kryds
i dag fra morgen af kl 5 viste den mere

Både og.
Du kan godt diktere en besked til Siri(Apple) / Google assistant, men det virker ikke altid super godt, så du skal som minimum korrektur læse.
Alternativet er lydklip som de andre viser

1 Synes om

Er det en funktionalitet der er/var gældende for andre dyr også?
For det burde vel være enten eller, der er jo ikke forskel på om det er en Skovkat, en Labrador eller en Fjordhest uden papirer, der annonceres som raceren…

2 Synes om

Det ser i hvert sådan ud med hunde. Træls de har ændret det.

1 Synes om

Hvem tro i der kom på besøg i formiddags :confounded:

2 Synes om

Jeg har siddet oppe i syværelset og syet catnip-puder på bestilling … sjælden har jeg været så populær, så jeg kom til at tabe et par puder på gulvet :grin:
Men min overlocker drillede mig og jeg var nødt til at skille den ad (så lidt man kan, med en husholdningsmaskine … :venter: ) … jeg er født med meget lille portion tålmodighed og hvis der er noget der kan få mit p*s i kog, er det maskiner der driller :argh:
Får lyst til at og købe en ny!
Fik dog styr på den … denne gang

8 Synes om

I onsdags sagde vi farvel til Otto. Der skete ikke noget meget stort, men rigtig mange forskellige ting der gjorde, at vi mistænkte noget neurologisk. De sidste par dage var han ikke rigtigt sig selv, var nede på kæleniveau for en normal kat, og ja, virkede bare ikke frisk.

Allerede et par dage efter gav det en kæmpe forskel i dynamikken i flokken, at han var væk. Vi vidste godt at ham og Rhys ikke var buddies, men hold da op Otto må have trykket Rhys.

Pludseligt fylder Rhys meget mere end han plejer, og han har endda vristet en seng fra killingerne :sweat_smile: Ikke på nogen voldsom måde, men han flytter sig ikke længere, hvis de kommer og prikker til ham. OG han har puttet på mig sammen med Gnyf :scream:

Jeg ved ikke engang hvornår han sidst har taget en lur på mig

18 Synes om

:kram:
:lys:

1 Synes om

Ja, jeg har allerede kommenteret på det, så hvis andre synes det kunne være meget godt at vi opdrættere kan få lov at krydse af i med stamtavle, så må I meget gerne sende et forslag til DBA om det her:
Indsend en anmodning – Kundeservice

4 Synes om

Ja det er jo også godt for os der søger katte, for der er altid mange katte på DBA, så optimalt burde man kunne krydse af og søge på, race, alder og landsdel, som minimum.

3 Synes om