. o O Februar tanker 2025 O o

:kram:
:lys:

2 Synes om

Jeg kommenterer på det i nat kl 3, både med katte og med andet

2 Synes om

Gør mig ondt @Lykke
:lys:

1 Synes om

Alt fungerer som ellers, men jeg ser dette øverst på siden:
“På grund af ekstrem belastning vises dette midlertidigt for alle, da en logget ud bruger bruger også ville se det.”
Nogen forklaring?

2 Synes om

Nej, ingen forklaring. Den vises ikke hos mig.

@Lykke, vil du spørge @RuneS, om han ved det?

Og så vil jeg da godt lige høre, hvad Hitlers Æselører er for en størrelse? :wink:

2 Synes om

Det er en podcast. :ok:

2 Synes om

Ganske spændende samling af artikler på Berlingske… :slight_smile:
https://www.berlingske.dk/podcast/hitlers-aeseloerer

3 Synes om

Donkey var på fri fod igen i går aftes … :ahhhhhhh:
Det er ellers gået så godt siden sidst og jeg var begyndt at tro på, at mine tiltag var nok til at holde ham hjemme … og for en uge siden, åbnede jeg igen op for adgang til haven døgnet rundt.
I aftes begyndte jeg at tænke ''er det ikke lidt længe siden jeg har set Donkey :gruble: ‘’ … kaldte og kiggede rundt i huset, men der er mange skjulesteder, så det kunne være, han bare sov tungt et sted.
Var selvfølgelig ude at kigge i haven og kalde - flere gange - men uden han gav sig tilkende, så jeg troede mere og mere på, han lå og sov et sted inde i huset.
Men så kom Dimmalimm ude fra haven og ville fortælle mig noget, så jeg går ud endnu en gang og hvem stod udenfor lågen, klar til at komme ind …?
:argh:
Så ikke alene har han fundet ud af at komme ud af indhegningen igen … han er åbenbart også begyndt at rende længere væk, end at han kan høre når jeg kalder … ved snart ikke, hvad jeg skal gøre

8 Synes om

Strøm på hegnet
Ved ikke om du har

Men det er da så frustrerende

3 Synes om

Det har jeg ikke, det burde ikke være nødvendigt, når jeg har ½ meters udhæng :argh:

4 Synes om

Nej det kan jeg godt følge
Men Donkey kan åbenbart ikke føle det

3 Synes om

Mon ikke udbryderkongen skulle have heddet Monkey i stedet for Donkey? :tihi:

4 Synes om

Jeg har skrebet følgende til DB:

"
Jeg er blevet bekendt med at for at kunne adoptere en kat fra jer, så skal den kunne blive fritgående.

Jvf Lovbekendtgørelsen og Mark-og vejfred SKAL man holde samtlige dyr på egen matrikel, altså også katte.

Hvordan kan man - moralsk - formidle dyr ved at kræve, at ejeren skal bryde loven?

Jeg ser frem til et fyldestgørende svar

Mvh Louise Krarup"

Først på mail, der er ikke kommet svar - jeg er ikke overrasker. Nu er det sendt som abent spørgsmål på deres Facebook…

11 Synes om

Jeg har også engang skrevet og spurgt ind til det, uden svar.

5 Synes om

Det er altså ikke alene DB der næsten udeukkende sælger katte som fritgående det gælder omtrent alle internater.
Hvis man besøger deres hjemmesider er der måske 2-3 indekatte, mens resten er udekatte.
Jeg har også undret mig over det - især når det gælder killinger

6 Synes om

Min veninde kunne ikke få lov at adoptere, fordi hun boede i lejlighed på 80kvm :roll_eyes:

6 Synes om

Enig jeg har lige læst det i avisen var lige ved og lægge det her ind ned spørgsmål om jeg har misforstået noget

Tilføjet
, vælger og henviser til artiklen og stiller spørgsmål og sender dem en mail

4 Synes om

Nå ja, i mailen vedhæftede jeg Mark- og vejfredsloven

8 Synes om

Forkælede mig selv med nye øreringe i dag og så er hullet på venstre øre fa**me groet sammen :ahhhhhhh:

6 Synes om

Hvor sørgeligt, kan se det kun er hestene der har lidt opdeling, men ellers er alt andet en stor pærevælling.
med udstyr, så skal man over 1600 annoncer igennem :uha:
Det bliver deres død

Tilføjet min profil derinde, man er jo lidt snoppet :tihi:

6 Synes om