. o O Februar-tanker

Den ville ikke gå herhjemme :smiley:

Enten ville jeg glemme at den lige skal have frisk luft eller også ville kattene skubbe det hele på gulvet :smiley:

1 Synes om

@line_refsgaard @MorTilKatja Den store vase på billedet, er ret tung, så jeg tror der skulle bruges mere end en pote til at vælte den. Men det er heldigvis ikke et problem jeg har med Alvin, så jeg kan undervurdere hvor meget katte kan skubbe ned.

Det med den friske luft glemmer jeg også let, så har sat et bukket stykke papir under vasens kant, så der er lidt åben for neden. Overvejer at købe nogle gennemsigtige dupper, så det vil være pænere at se på.

5 Synes om

Simba har 7,2 kg det kan flytte mange ting :grin:

3 Synes om

Jeg er ikke i tvivl om beimis ville have fået den tunge vase væk, men jeg have nu også forårs løg planter inde, sjov nok var det sjældent beimis rørte dem inden for, tro som end, det var mere for at drille mig, her inden.
men han gnaske jævnligt en “busk” uden for. Og den selvtilfreds smil han sad med, efter blomster var nedlagt, den glemmer jeg aldrig. Især hvis han fik nogle nedlagt af en slags der ikke var flere i have af, eller nogle nye løg jeg havde købt.
Jeg anede virkelig ikke katte kunne ikke tåle dem, men det lærte jeg her på katte gale, ja jeg opgav og være bekymret over det, nu havde han guffet dem i 14 år, ja så gik det vel

Med venlig hilsen

4 Synes om

Hvis jeg husker rigtig, vejer Alvin 7,5 kg. så der er nu også god vægt i ham. Jeg vil tro at vasen vejer 3-4 kg.

3 Synes om

I går fik jeg en besked fra en af mine gamle killingekøbere, at hendes kat nu var død. Katten blev 15 år og var fra mit allerførste kuld. Hun har haft en skønt og langt liv, hos en fantastisk ejer og jeg er så taknemmelig for at at hun gav mig besked :hjerte:
Edit: Havde skrevet alderen forkert

18 Synes om

Selv om det er trist :lys:
Må det varme så utrolig at du fik besked og vide at katte har levet en dejligt liv. Det var smuk af hende :blush:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Er Rags kommet helt over på det igen :smil:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Ja, han er stort set ovre det. Nu skal han bare fedes lidt op igen. :slight_smile:

9 Synes om

Så er det på tirsdag at jeg skal på mit livs første flyvetur… Glæder mig som et lille barn til at komme på ferie - det er længe siden sidst.

Kattene kommer i pension ved Anne Trane (Nogle vil kende hende som tidl bestyrer ved Dansk Dyreværn Århus), og jeg er sikker på at det nok skal gå godt.

14 Synes om

Rigtig god ferie til dig @louiseogbuster også god ferie til Stine og Mister :smil:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Hvor går turen hen @louiseogbuster ?

Turen går til Spanien, Costa Blance. Vi skal være lige uden for Alicante.
Mine forældre er dernede i 3 måneder, i campingvognen, og de har inviteret min bror med familie og jeg derned for at besøge dem, vi har 9 overnatninger.
De kalder der Arveforskud, så kan du nok regne ud hvem der har betalt rejsen :wink:

12 Synes om

Rigtig god ferie

1 Synes om

Jeg håber du får en rigtig god ferie Louise :sveder:

1 Synes om

Min farmors bror har fået stjålet en bil :confused:

Jeg er ½-vejs med at male loftet i det nye soveværelse, har været svimmel den sidste uge og er det stadig, men nu kan jeg ikke vente længere …
Det er pisse ubehageligt, for hver gang jeg kigger ned, sejler det for mine øjne :rolleyes:
Det var måske ikke strengt nødvendigt at male loftet, men jeg ved, når jeg ligger der i min seng og kigger op, ville det irritere mig grænseløst, hvis ikke jeg fik det ordnet … :rolleyes2:

11 Synes om

Har du et ordentligt forlængerskaft til din malerrulle og -pensel? For så behøver du ikke vippe så meget med hovedet.

2 Synes om

Nej, det har jeg ikke … her er lavt til loftet, så har aldrig følt, det var en nødvendighed at anskaffe :grin:
Men jeg er færdig med loftet :ok: … det bliver noget nemmere med væggene, selv hvis den svimmelhed ikke forsvinder snart :venter:

10 Synes om

God bedring med svimmelhed, :kram:

1 Synes om