Jeg kender ikke lige det spil/univers, men det skulle være dette hun har været med i:
Så stille sådan en lørdag morgen kan være, når man tænker på, hvor vildt det gik til i aftes. Åbenbart ikke så vildt her som så mange andre steder, men vinden har alligevel fået fat i min hyndeboks og blæst den næsten helt ud på græsplænen. Heldigvis ser det ud til at være alt, der er sket hos mig.
RIP Leo, så må Sussi leve uden ham
Ikke de store ødelæggelser her Bilen har fået et par trælse ridser af en vildfaren kælk, men selvom portene nærmest buede indad, når det rigtig ruskede, knagede det men holdt
Her har vi også en vindstille morgen/formiddag, og ingen ødelæggelser. eneste problem i går var et ustabilt antennesignal.
Vi bestilte for længe siden billetter til en hyggetur. I dag skal vi endelig afsted og vi glæder os helt skørt
Det er tit man aldrig lige får set, det der ligger lige i baghaven, men det vil vil altså denne gang
Regan Vest
God fornøjelse @_DK_Sugieh jeg er misundelig, på den gode måde det ville jeg gerne på tur til.
Håber i får en virkelig god dag
Med venlig hilsen
Det er godt, I bestilte billetter for længe siden. Jeg har læst, at de har udsolgt til engang på den anden side af sommeren eller noget i den stil God fornjelse. Det bliver spændende at se.
Jeg bestilte den dag de blev givet fri. Sad i kø i en times tid og idag var første ledige dato vi kunne bestille Det er en uge siden de åbnede så der er virkelig gang i butikken derude
Flot, har haft en opgave til vigo liggende hele dagen… Senest leveret her kl 19.00…
En kvinde godkender stortset med det samme jeg lavede opgaven, hun har så lige fået Vigo til at ringe og sige hun ikke kan komme med varene alligevel
Ham fra vigo beklagede selvfølgelig og fik så opgaven udbudt til imorgen…
Så ingen snolder til mig idag
Øv det var godt nok træls. Et er når ingen tager ens opgave, men tage den og så aflyse i sidste øjeblik. Det har jeg heldigvis ikke prøvet, men selvfølgelig kan der jo komme noget i vejen fra man tager opgaven, og til man skulle købe ind/levere den.
Hvis man bare er en smule interesseret i den kolde krig og/eller er af den generation, der kan huske noget af det, så besøg Regan Vest! Det er virkelig spændende og en flot og spændende udstilling.
Hold da op
Desuden er maskinmesterboligen indrettet som museum også…. Det var som at træde ind i mit barndomshjem
RIP Britt Bendixen
Det er ærgerligt, det ligger så langt væk - og at de ikke har nogen billetter tilbage Det ville jeg gerne se. Men det er ikke lige en eftermiddagstur her fra Midtfyn.
Jeg så en masse vintergækker der så småt er kommet op af jorden, da jeg var ude og gå med Simba
@MorTilKatja hvis du stiller vintergækkerne i vand med lidt frugtfarve i får du farvede vintergækker
Så smuk… elsker vintergækker, men løgplanter er jo desværre ikke så godt for katte… men overvejer at prøve det
Du skal da bare have nogle glasvaser, så kan du have de blomster du vil. Her har jeg fx vintergækker.
Jeg har bare ikke så meget tillid til mine katte og deres nysgerrighed… de kan godt lide at skubbe til ting de synes er i vejen