. o O Februar-tanker

Den er sgu’ ikke helt ved siden af skiven… :sunglasses:

14 Synes om

Tilgengæld tror jeg Tikka er fint tilfreds i dag det lille putte monster, de ringede fra dyrlægen i morges, at 75% af dagens bemanding havde meldt sig syge :face_with_thermometer: De havde derfor ikke den ro, de gerne vil have til at måle blodtryk og tage blodprøver, så hendes tid blev rykket til næste uge, så hun kunne få lov at fortsætte sin sofa hygge dag med Masso i stedet for at skulle afsted :hjerte:

Urinprøven skal “heldigvis” sendes ud af huset til analyse, så den giver dem kun begrænset ekstra arbejde :slight_smile:

8 Synes om

Min 6 år gamle ledningsfri støvsuger, som jeg ellers har været glad for, synger vist på sidste vers. :grimacing:

Før jeg flyttede kunne jeg sagtens støvsuge 90 m2 til hverdag (altså uden at flytte møbler, men kun lige ind under som den kunne nå), på en opladning.

Nu er jeg så flyttet til 35 m2, fordelt på køkken, soveværelse, stue og badeværelse. Det har den naturligvis også klaret fint - det er jo godt nok heller ikke store værelser eller meget gulvplads, jeg har længere. :stuck_out_tongue_closed_eyes:
I dag havde jeg så haft den til opladning, da jeg skulle støvsuge hele hytten. Startede i køkkenet, men nåede ikke at blive færdig før den gik død. Meget sært. Måske var den ikke ordentlig opladet - havde stikket ikke siddet ordentlig i?

Nå, satte den til opladning igen og tog en sofapause - tog så det sidste jeg manglede i køkkenet, og fortsatte i soveværelset (hvor der jo altså ikke er meget gulvplads når der også er en dobbeltseng) - så døde den sørme igen, før jeg var færdig!?

Det er heldigt at jeg allerede har en afløser klar, i den robotstøvsuger jeg har stående. Måske jeg nu får taget mig sammen til at læse manualen og tage den i brug. :joy::see_no_evil::crossed_fingers:

7 Synes om

Ellers kan jeg anbefale den her: Robotstøvsuger...? - #19 af DorteH - eneste anke er, at det der lys den er forsynet med, er f*cking afslørende… :see_no_evil:

5 Synes om

Yikes, det lyder farligt med det lys! :grimacing::joy:
Men jo, den kunne godt være en god afløser. Tak for tippet. :star_struck:

3 Synes om

It is - sådan lige at nappe støvsugeren til en (formodet!) afgrænset opgave, griber typisk om sig… :scream:

5 Synes om

Hjemmebagt franskbrød :smiley: Glæder mig til de er kølet af, så jeg kan smage dem :smiley:

8 Synes om

Så har DSB givet grønt lys:

13 Synes om

Jeg har lige talt efter … har 60 (!) kjoler gemt i ‘‘favorit’’ på Vinted :flushed:
Hvad jeg har på de fleste dage? … Nattøj :blush:
Har selv 39 kjoler til salg derinde … meeen, jeg har altid haft svært ved at skille mig af med mit tøj, så nogle af dem er siden jeg selv var en størrelse 38 … :flojte:

13 Synes om

Såååå kalder du dem bare natkjoler :+1:

8 Synes om