. o O Februars tanketråd

Ikke sjov den er gået I stykker :cry:, men samtidig får jeg sjove billeder på nethinden af det her" der har ligget i solen alt for længe" kan kun forstille mig den er smeltet :tihi:

Med venlig hilsen

Næsten forår… :hjertehop:

16 Synes om

Det er nu mere, fordi billedet ser afbleget og falmet ud :slight_smile:

1 Synes om

Åh sådan :slightly_smiling_face:, har du fået købt nyt?

Med venlig hilsen

1 Synes om

Endnu et æg er klækket :smiley:

2 Synes om

Ja, jeg henter det mandag.

1 Synes om

Lige for tiden er Muffe tæt på at blive pelset… Han er begyndt at kradse i rutchebanen, så den er totalt smadret i den ene side :argh:

Det kan vel ikke være den store trussel for lige netop Muffe. Det er han vel så vant til?

1 Synes om

Jeg mangler en emoji med et dybt suk… @Skattekat har du en på lager? :tihi:

3 Synes om

2 pinde mere er klækket, det ender med jeg drukner i dem :smiley:

3 Synes om

Hvor længe lever sådan nogle “pinde”

Med venlig hilsen

1 år ca. Men de ligger sindsygt mange æg :smiley: Så de 3 jeg fik som æg fra England er ret produktive :smiley:

Og de behøver ikke hanner for at lave befrugtede æg

3 Synes om

Tema for næste uges kattebillede bliver "Den første forårsdag". God fornøjelse. :slight_smile:

4 Synes om

Prøv selv at finde en her Cosgan.de - Animierte Smilies und Gifs

2 Synes om

Her til aften er endnu en pind klækket… Jeg har opgivet at tælle de små :smiley:

Hvis der er nogen i nærheden af Fredericia der gerne vil have nogle gratis vandrende pinde må i sige til :smiley:

De er enormt nemme at passe, spiser efeu og bliver sprøjtet på med en forstøver et par gange om dagen :smiley:

Arten hedder Carausius Morosus

3 Synes om

Nyt tv afhentet og opsat i går. Det er godt nok noget andet end det store skrummel, jeg havde i forvejen - som oven i købet også skulle forestille at være en fladskærm. Der er sket meget på 15 år :uha: Og så kostede det kun en tredjedel af, hvad det gamle kostede i sin tid.

Næste udfordring bliver så at få det gamle slæbt ud i bilen og kørt på genbrugspladsen.

7 Synes om

Og en mere pind her til norgen :grin:

1 Synes om

Nu @FinnFrode har valgt den første forårsdag til ugens billed. Det har du valgt godt :slightly_smiling_face:.
Det var lige sådan en dag i dag, da jeg var ude en lille tur, vejret var mild i forhold til igår, det er utroligt der er så meget forskel på en dag

Med venlig hilsen

Og denne her tanke skulle så have været i marts, for det rigtig giver mening og skrive, men kan ikke finde den,hmm :huh:

3 Synes om

Det er ikke sikkert marts tråden er oprettet endnu :slight_smile: Det er bare os brugere, der gør det.

1 Synes om