Uge 9 - Den første forårsdag

Næste uges tema bliver “Den første forårsdag” - udendørs eller indendørs… :slight_smile:

Der er fri fortolkning

Du kan tilmelde et billede til og med torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag - lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder du ønsker.

Husk at du ikke må like et billede før fredag.

Søndag afsløres vinderen - den med de fleste likes - og vinderen skal søndag og senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med et billede og det må gerne være et tidligere vist billede

2 Synes om

Dette træ har fået en ret nydelig blomst :smiley:

9 Synes om

Hængebugsvinet på græs igen …

11 Synes om

Bertil nyder forårssolen :sunny:

11 Synes om

Forår og forår. Men selv midt i Sibirien kan man godt nyde solen, hvis man kan finde et hjørne med læ …

8 Synes om

Nøj, hvor er der meget grønt på din græsplæne!

@Vipstosen og @Milles_mor … det er ikke fredag endnu :venter:

argh ups… :grin: … havde lige overset det var ugekonkurrencen. Har fjernet min ugerning :laughing:

1 Synes om

Billedet er ikke fra i år. Min have er stadig nogenlunde pæn og ordentlig på det her billede. Not so much mere.

Der stemmes …

6 Synes om

Hov der er da vist gået så meget forår i os, at vi helt har glemt tråden. Og hele to vinder, vil I selv afgøre hvem der nupper næste uges emne? :smil: @Skattekat @Katho

4 Synes om

Ovra vi er gode til det her :joy:

@Skattekat skal jeg tage den eller har du en god ide?

3 Synes om

Jeg kan godt, medmindre du har en idé du brænder inde med …

1 Synes om

Jeg er på udstilling hele weekenden så du må gerne starte en :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

1 Synes om