. o O Februars tanketråd

Kan du så ikke bare handle om mandagen i stedet for? :klappe:

6 Synes om

Det må jeg prøve :hoho:

1 Synes om

Update på havregryns-gate: Jeg tog posen med i Brugsen og reklamerede over den. “Det er ikke os. Den slags praktiserer vi ikke. Hvis vi ser en pose, der er i stykker, smider vi den ud,” lød det kategorisk fra ham, jeg talte med, og som lød som en med en vis status på stedet.

Jeg overvejede, om jeg skulle sige, at det heller ikke var mig, men nøjedes med at sige, at det også undrede mig, og at jeg ikke følte mig tryg ved, at emballagen havde været brudt. Jeg ved heller ikke, om han forsøgte at skyde skylden på mig, eller om han bare ville understrege, at det kunne de ikke finde på. Og der er jo heller ingen, der siger, det er sket hos dem.

Men jeg fik en ny pakke, og han fik lov at beholde den med tape på.

8 Synes om

Kolbjørn plejer ikke at have noget imod regnvejr, men i dag er det åbenbart for meget. Så han har skældt mig ud hele eftermiddagen. Det er altså lidt anstrengende :roll_eyes:

8 Synes om

Her sner det

7 Synes om

Jeg synes det lyder så sjovt med katte (dyr i det hele taget), der skælder ud når vejret er for dårligt til at komme ud i. Men med tanke på hvor træt jeg nogen gange kan blive, når Alvin render rundt og råber, alene fordi han kan, så er det nok meget godt at jeg ikke har den slags katte. :grin:

3 Synes om

Så kan Nora bare komme an, har surret cyklen fast :smiley:

1 Synes om

Det er egentlig også lidt hyggeligt.

Lige nu har klagesangene omvendt fortegn herhjemme. Der står stillads i haven, så der er 0 adgang for firbenede i mange uger. Pt er der gået 19 dage.

2 Synes om

Hvad siger de til det?

Altså Mister er ret frustreret over ikek at kunen komme ud. Stine tager det ikke så tungt, hun sidder og kigegr ud, og elelrs går hun ind og sover en ekstra lur.
At stilladset står der siger de ikke noget til, selv de let kan se det, og de reagerer ikke rigtig når håndværkerne går ind og ud (Jeg er så “heldig” at den ene af to trapper op på stilladset er i min have)

1 Synes om

Åh hvor træls, men de skal selvfølgelig stå et eller andet sted. Øv for Mister, bliver godt når de kan komme ud igen.

Det er heldigvis ikke hele tiden, men et par gange om dagen bliver han ekstra rastløs og mangler haven.

Nå ja, så er han begyndt at give noget af legetøjet tæsk, mere end normalt, så han får brugt lidt energi der.
Der er jo grænser for hvad han kan lokke Stine til, hun giver ham en på hovedet når hun ikke gider mere.

3 Synes om

Jeg har først lige opdaget, at man skal have bruger på Inges Kattehjems register nu… Gad vide hvor bøvlet, det er at få sine katte tilknyttet :see_no_evil:

1 Synes om

Ved ikke hvordan jeg skal formulere mig så bare
Tak, for de beskeder her,

Ved ikke hvad jeg skal svare på dem, kan ikke formulere mig, ikke fordi jeg ikke vil, kan bare ikke finde ordene,

Med venlig hilsen

6 Synes om

Det blev gjort til skamme! De var der alle med det samme :partying_face:

Nobby og Louis er der også… Nænner ikke at slette dem :confused:

3 Synes om

deres nye system er så skønt, dog måtte jeg have fat i dem da jeg åbenbart havde flere bruger på den gamle med samme mailadresse, men det tog kun en time, så var de alle samlet under en og nøj jeg lige pludselig havde mange katte :tihi:

6 Synes om

:kram:

Endnu en pind er klækket :smiley:

3 Synes om

Hvilket jeg så læste som knækket… :thinking: :laughing:

3 Synes om

Ih, troede Simba VAR holdt op med at tisse på bløde ting, men han har så tisset inden i cykelkalechen da jeg havde den inde, så cyklen ikke væltede :roll_eyes: