. o O Februars tanketråd

Har tilladt mig selv at købe en kjole :smiley:

Så håber jeg bare den passer :smiley:

5 Synes om

Jeg vågnede ved midnatstid og troede jeg skulle ind og bede min nevø om at lægge sig til at sove, fordi der kom en del lys fra stuen. Han sov allerede, i går var bare den aften, hvor jeg over havde bedt ham trække for i vinduet bag der hvor han sidder i sofaen :joy:

Jeg har lige været til teoriprøve… Jeg bestod :grin:

26 Synes om

Selvfølgelig gjorde du det stort :flag: tillykke

Med venlig hilsen

2 Synes om

:thumbup: :klappe2: Tillykke

Og godt at høre fra dig @Coon_Danica, har tænkt meget på hvordan det går med dig!?

2 Synes om

Sådan Lisbeth! :jubiii:

1 Synes om

Fedt og stort tillykke. Har faktisk gået og tænkt vi ikke havde hørt fra dig og kattene i et stykke tid. Dejligt du er tilbage :slight_smile:

4 Synes om

Den her forstår vi vist alle sammen alt for godt! :brist: :inlove:

13 Synes om

Stort tillykke Lisbeth, selvfølgelig bestod du

:flag:

1 Synes om

Stort tillykke :slight_smile:

1 Synes om

Det må jo give dig bunker af selvtillid til, når du skal køre Nakskov tynd :wink: Men det har du jo også fundet ud af, at du kan :ok:

3 Synes om

Det hjalp lidt på det ihvertfald :blush:… Men der varer længe før jeg er klar til køreprøve… Meget længe…

6 Synes om

Næste lige kommet hjem efter I byen og handle, gik lige forbi boghandler,
de havde lukket med den her skole taske så jeg i vinduet
Der er flere ting med motivet på og den ene af skole taske er den ekstra taske med andet motiv, hvem har børn der skal begynde i år :blush:

Men prisen på skole tasker :yikes:
Skoletaske med kat - Furry Friend BEGINNERS 2022

Med venlig hilsen

2 Synes om

Det var dog sindssygt :open_mouth:
Jeg var kommet hjemmefra med en bærepose hvis skoletasker havde været så dyre da jeg begyndte i skolen…

4 Synes om

Ja det er helt vild, :cry:, der er da nogle forældre der ikke kan giver deres børn det

Den er endda billig… De bedste til ryggen koster 1300 mener jeg… Min den yngste fik en brugt som ikke så brugt ud…

De er bare dyre og holder ikke så længe før de er for små

2 Synes om

Den her @Enki det siger så meget, tak for deling

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg syntes der er alt for mange små lommer i tasken :smiley: Den er fin nok til ekstratøj osv, men syntes den er lidt for “meget” (i mangel af andre ord) som skoletaske :smiley:

1 Synes om

Ja de er dyre, men syntes også at huske skoletasker var dyre da mine egne børn skulle i skole.
Vi giver vores børn første skoletaske, sidste år til Signe kostede den 800 kr. I år selv om vi valgte at købe under udsalg til Victor, ja der måtte vi slippe 1400kr pga han er så tynd og spinkel, dem der var på udsalg, ville simpelthen ikke blive siddende på ryggen af ham.

1 Synes om

Jo kan sagtens følge dig i det , men mange skoler stiller også krav til tingene er i de forskellige lommer, så er der jo ikke mange valg :woman_shrugging:

Med venlig hilsen

1 Synes om