. o O (Hvad tænker du lige nu?) - august

.oO Kommer sgu til at cykle to gange :S

.oO Nu er Nemo smidt ud i gården…Tarzan vil også gerne (altså lige indtil han kommer ud og opdager, hvor varmt der er derude, og hvor dejlig køligt der er herinde), men det må vente, til jeg er hjemme fra byen igen.

.oO Her er ikke engang fodkoldt idag :cool:

.oO Hehe, se lige Tarzan på sin yndlingsplads:

. o O (Nøj, hvor er jeg træt. Det føles, som om jeg har været til rock ‘n’ roll-party hele natten - og det har jeg dog ikke :S)

. o O (Men måske blev jeg dehydreret i går. Det kan vel give tømmermandslignende symptomer :?)

. o O (Må hellere prøve at sove lidt. Har været en hård uge :surrender1:)

.oO P*S - så havde han ret alligevel… n’jj - det huer mig altså ikke… og jeg kan da lige forestile mig den omgang HÅN, jeg nu skal udsættes for :slight_smile:

.oO På positivsiden er så at vi alligevel ikke skal ud at købe nyt gulv til udestuen…

.oO På negativsiden er, at vi så stadig ikke har plads til alt Jans ragelse oppe fra værkstedsskuret… og at det vel et eller andet sted begynder at haste…
Måske man skulle prøve at undersøge om der alligevel kan laves en eller anden form for mur/væg? Men der skal jo så også nyt tag på… og så begynder hele altså at blive både dyrt og temmelig kompliceret…

.oO Hold da op, så står det pludselig ned i stænger :uha:

.oO Hvad djævlen skal jeg finde på at lave? Vil så gerne samle den reol fra ikea, men det er altså fjollet ikke at vente til Dennis er flyttet :tihi:

oO Jeg har allerede fyldt 4 kasser - 2 fra stuen og to fra soveværelset - og det er næsten ikke til at se :S typisk… kun lidt tomme rum i min reoler begge steder…

oO Og nu synes jeg så ikke, at jeg kan komme videre med kasserne sådan lige… ku måske begynde at tømme tøj i sække - det tøj jeg alligevel ikke skal bruge her i sommer…

.oO(Gad vide om nogen her på kattegale er interesseret i at købe billig fyrringsolie. Det befinder sig nær Tirstrup og det skal afhentes. Prisen er jeg ikke helt klar over, men skulle der være nogen der er interesseret så finder jeg ud af det. Det er min nabo der skal flytte og dem som har købt huset er ikke interessert i at overtage olien)

. o O ( Mon det holder tørt til jeg skal ud og ride her om nogle timer? hmmmm )

.oO Øv, jeg er stresset over den praktik :ked:

.o0( Mette det er det rigtige valg du har taget!)

.o0( :ked::ked::ked:)

Det kan jeg godt forstå, du har da også bare været mega uheldig :trøste:

.oO Så er badekaret indkøbt og indviget - Tarzan sad ude på badeværelset og fulgte med, da jeg satte det ind i brusekabinen i stedet for det ´gamle, og fyldte det med grus. Da jeg var færdig, hoppede han op og snuste, og en lille tissetår kunne han også lige presse ud :smiley: Nå…fungerer efter planen når han skraber i det - men tilgengæld står der grus til ALLE sider, når han hopper ud af den! Haha… altsååå… må have fat i en lille skammel til ham :smiley:

.oO Må man godt optø kyllingelår (som katten skal have) i microovnen? Altså på optønings-programmet? Det bliver jo lidt varmt? Og hvad så med benet?

.oO Det var dog utroligt! Nyt muligt praktiksted - Skrev en mail i sidste uge, men har ikke fået svar. I dag virker hendes hjemmeside ikke længere, når jeg ringer til butikkens telefon siger den, at nummeret ikke længere er i brug. Mon butikken er lukket? :uha: :surrender1: :doh: :blegne:

.oO Nå! Nu gør jeg sgu alvor ud af at tage en bedroller og bruge som kattebakke i stedet… Hm… Måske, jeg skulle starte med bare at bruge én, og så se om de vil nøjes med den… Kunne selvfølgelig også tage den lille bakke de har og stille ved siden af… just in case…

.oO Mon jeg skulle stille dem ind i alkoven:? er faktisk rimelig træt af, at de står på badeværelset… Men mon det så ikke bliver klamt til vinter, når radiatoren skal tændes… Hm:gruble:

.oO Såååååå sidder jeg på arbejdet:rækkermegatunge:

.oO De næste 8 timer må gerne gå tjæææææææææp :juhu:

Kan snart ikke vente til vi skal til Tune samt Skørping og hente Kaitlyns præmier

20 minutter tilbage…

.oO Gå så i bad Sabrina, og kom ned og køb det kattegrus!

.oO Sidste smøg og så går jeg i bad… :tihi:

.oO Nogen med en god ide til, hvordan man får lagt is på en lilletå?

.oO Kan ikke klare isen på fodballerne eller lign… det er så koldt, at det gør ondt…

Hvis du har Windows 7, kan computeren sættes til at defragmentere helt automatisk med passende mellemrum.
Min er sat til en gang om ugen, fordi jo oftere det gøres, des kortere tid tager det.

Søg i Hjælp efter “Diskdefragmentering”.

.oO Jesper havde nogle kunder - et ungt par, der lige er flyttet til Himmelev. De har heste, ponyer og hunde - som jeg må øve klikkertræning på :wehu: Nuj, jeg glæder mig! Det bliver sjovt! :slight_smile: