. o O (Hvorfor er det såååå varmt? AD!! Smeltede jo nærmest på vej hjem… :surrender1:)
. o O ()
. o O (Fik en fin buket blomster på det nye arbejde, og dagen gik fint… Er kommet hel hjem og i morgen tror jeg der bliver lidt mere at lave)
. o O (Hvorfor er det såååå varmt? AD!! Smeltede jo nærmest på vej hjem… :surrender1:)
. o O ()
. o O (Fik en fin buket blomster på det nye arbejde, og dagen gik fint… Er kommet hel hjem og i morgen tror jeg der bliver lidt mere at lave)
.oO Nogle gange, er jeg bare så bange for, at anskaffe mig endnu en Bimse… Jeg frygter FIP så meget… Ser spøgelser konstant! Men jeg vil og skal have Bimser i mit liv…Oo.
Det er meget sjældent jeg har det sådan, men nøj, hvor jeg savner Queenie
Heldigvis er ny ejer utrolig glad for hende og det er lige sådan en kat hun har savnet i sit liv.
Forsøger at glæde mig over det, men synes det er svært denne gang …
[QUOTE=Vivi_Fletcher;651782]Det er meget sjældent jeg har det sådan, men nøj, hvor jeg savner Queenie
Heldigvis er ny ejer utrolig glad for hende og det er lige sådan en kat hun har savnet i sit liv.
Forsøger at glæde mig over det, men synes det er svært denne gang …[/QUOTE]
.oO(I to trænger vist til et )
.oO(
)
[QUOTE=SabSab;651667].oO Nå! Nu gør jeg sgu alvor ud af at tage en bedroller og bruge som kattebakke i stedet… Hm… Måske, jeg skulle starte med bare at bruge én, og så se om de vil nøjes med den… Kunne selvfølgelig også tage den lille bakke de har og stille ved siden af… just in case…
.oO Mon jeg skulle stille dem ind i alkoven:? er faktisk rimelig træt af, at de står på badeværelset… Men mon det så ikke bliver klamt til vinter, når radiatoren skal tændes… Hm:gruble:[/QUOTE]
Vi bruger de helt store bedroller, det virker rigtig godt. Og det er nemt når man skal støvsuge,lige at skubbe dem til side. Hvilket det ikke havde været uden hjul, da vi har 2x15kg grus i hver
.oO Har lige været oppe hos min Mor og kigge på Mette-pigen. Yes:juhu::juhu:, der er røde dutter så omkring den 13 sep. skulle der gerne komme små Briter.
.oO gad vide hvilke farver der kommer:?:?
. o O Åh, gudskelov.
.oO Her er godt nok usandsynligt stille idag…
.oO Jeg savner Tarzan Glæder mig til at komme hjem til ham, når jeg har fri
Har haft en total hyggelig dag sammen med min far
oO Aftensmad gør mig sjovt nok altid i så godt humør!
…og jeg en superdejlig dag i Brande.
Tog min gamle mor med og vi havde en rigtig fin tur.
Spiste smørrebrød på vejen derned og da vi kom frem stod folk nærmest og ventede på os…hmmmmm eller var det på alle de nullerputsenge jeg havde med.
Nu har Brande en SÅ flot dyreforretning…Dyrenes Lykke hedder den og den er et besøg værd.
Jøsses priserne var fine…ja så fine jeg købte ind til hittekattestanden
.oO(Også mig, specielt idag hvor den står på stor fed rødspætte med persillesovs)
.oO Har ingen appetit for tiden Kunne ikke engang spise én portion lasagne. Det dur ikke, jeg må ikke tabe mig
oO(Ikea Imorgen (ja Blab… Tråden blev lukket inden jeg nåede at svare dig, men det er den i Taastrup)…)Oo
oO(Lille Oliver… Hvorfor kan du ikke bare synes at dyrlæger er fantastiske??:S)Oo
oO(Han ligger i sin skål og sover nu… Han er vist lidt træt oven på den eftermiddag…)Oo
oO(Ihhh Hvor jeg glæder mig til Ikea turen… Skal ha købt en ny reol, så her kan blive rigtig fint… Og selvfølgelig en masse små dimser jeg slet ikke kan undvære…
)Oo
[QUOTE=Maria-Amalie;651849]oO(Ikea Imorgen (ja Blab… Tråden blev lukket inden jeg nåede at svare dig, men det er den i Taastrup)…)Oo
oO(Lille Oliver… Hvorfor kan du ikke bare synes at dyrlæger er fantastiske??:S)Oo
oO(Han ligger i sin skål og sover nu… Han er vist lidt træt oven på den eftermiddag…)Oo
oO(Ihhh Hvor jeg glæder mig til Ikea turen… Skal ha købt en ny reol, så her kan blive rigtig fint… Og selvfølgelig en masse små dimser jeg slet ikke kan undvære…
)Oo[/QUOTE]
Så vink til mig, hvis du kører igennem Hedehusene Jeg bor max 5 km. fra IKEAen.
Tror du ikke det er pga varmen? Jeg spiser altså heller ikk så meget når det er så varmt… Også selvom jeg skal tabe et par kilo… Chokoladekiks+bil= et par ekstra kilo på sidebenene
.oO ( så røg der lige 5 kg friske rødspætter og 4 kg krabbeklør i fryseren )
.oO ( måske man skulle bage en gang brød til fryseren…)
.oO ( nahh - vejret er bestemt til at sidde udenfor med en god kop kvalikaffe )
Jo, det har jeg også tænkt på. Det er bare ikke så smart, for jeg taber mig alt for nemt og jeg må bare ikke. Men nej, jeg har ikke særlig meget lyst til mad, når jeg sidder og sveeeeeeeder :altforvarmt: Og lejligheden er på kogepunktet, omkring aftensmadstid.
Snyd…:rækkermegatunge:
Det er jo nærmest en heldags udflugt for mig… Jeg skal nok vinke løs…