. o O (Hvad tænker du lige nu?) Juni måned

[QUOTE=PiaB;608595]oO Overvejer at gå i seng :uha:

oO fik mig to glas vin til aftensmaden og for første gang i en uge, har jeg nu den der “ro”, som gør, at jeg kan sove uden anfald af natteangst…

oO så overvejer virkelig om jeg skal udnytte det og hoppe i seng…

oO Eller skulle man hælde endnu et glas op :muhaha: :høhø: den smager gåååååt! :savle:[/QUOTE]

Snup du bare et glas mere i dagens anledning :høhø:

Programmet bliver sendt mandag kl. 20.00 i stedet.

Jeg tror, det må have noget at gøre med, at domsafsigelsen er blevet udskudt til på mandag, jf. det indledende afsnit i begge disse to artikler:

http://www.dr.dk/DR1/Dokumentar/2011/0530112744.htm
http://www.dr.dk/DRPresse/2011/05/26/074935.htm

Tak - det 3. glas smager endnu bedre end de to første :stuck_out_tongue:

rosévin ER altså bare min yndlingsvin :slight_smile: Især her i foråret/sommeren :slight_smile: uhm…

. o O ( Iih, nu får jeg jo også lyst til vin! Og jeg har ikke noget. :frowning: )

Havde du nu boet i Aalborg, så havde jeg gerne budt på et glas :slight_smile: Jeg har lige været i Kvickly, hvor der var en af mine yndlings rosévin RIGTIG MEGET på tilbud :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;608606]Tak - det 3. glas smager endnu bedre end de to første :stuck_out_tongue:

rosévin ER altså bare min yndlingsvin :slight_smile: Især her i foråret/sommeren :slight_smile: uhm…[/QUOTE]

Enig…lad os da skåle :skål:

Skåååååål :smiley: :stuck_out_tongue:

.o O( Hvor ville jeg ønske at Heavens barnebarn ikke havde fået det hjem, det havde jeg desværre ingen indflydelse på :ked:)

.oO Nøj, hvor har jeg haft travlt i dag, først på arbejde, siden i haven og nu i køkkenet.

.oO Så fik jeg omsider min blog(på arbejdet) - og første indlæg er allerede på :slight_smile:

[QUOTE=Else;608627].oO Nøj, hvor har jeg haft travlt i dag, først på arbejde, siden i haven og nu i køkkenet.

.oO Så fik jeg omsider min blog(på arbejdet) - og første indlæg er allerede på :)[/QUOTE]

Sikke et spændende job du har!

.oO(så blev jeg færdig med rengøringen … det bliver ihvertfald ikke meget anderledes :cool:)
.oO(Damn! … jeg skal tidligt op i morgen :besvimer:)

.oO H vor i hede hule H, var det at der lå spm ang møl og især udryddelse af dem???

.oO Det er altså et eller andet med søgefunktionen herinde… jeg forsøgte at taste mål og den fortæller at der ikke er nogen resultater!!!

[QUOTE=Ann K;608635].oO H vor i hede hule H, var det at der lå spm ang møl og især udryddelse af dem???

.oO Det er altså et eller andet med søgefunktionen herinde… jeg forsøgte at taste mål og den fortæller at der ikke er nogen resultater!!![/QUOTE]

Måske hvis du taster møl? :stuck_out_tongue:

Nej, sorry :ups: Men der er vist noget med, at søgeordene skal være på mere end tre bogstaver.

. o O (Det ene glas vin var nok her, men jeg har så heller ikke sovet meget de sidste par nætter :godnat:)

.oO( Puhaa er skidtmas :frowning: )

Nu har du ikke spist agurker, vel? :uha:

Hvad er der i vejen denne gang, lille Lotte? Du er lidt forfulgt, synes jeg nok.

. o O (Nu var jeg jo nødt til at tage i Netto efter vin. Skål! :skål: )

[QUOTE=galath;608641]Nu har du ikke spist agurker, vel? :uha:

Hvad er der i vejen denne gang, lille Lotte? Du er lidt forfulgt, synes jeg nok.[/QUOTE]

Jo, det har jeg faktisk … - Men har ikke blodig diarre, og det jo os et stykke tid siden jeg har spist agurk …

Jamen, jeg har ondt i maven, også lidt ved siden af mig selv, svimmel osv…
Følte jeg manglede sukker, men mit blodsukker er fint, det var nemlig 5.2 … - Så det kan ikke være det…
Ja, med et dårligt immunforsvar, er man desværre hårdere ramt end andre…

Skåååååål

så skidt da… Tager min rose vin frem !:slight_smile: (sikke dog, kattegale bliver snart en druk hule ;))