. o O ( FØJ hvor er det bare koldt i dag! )
. o O (Er vist ikke den eneste med forårskuller-kat… Bella har på under et døgn væltet 2 potteplanter fra vindueskarmen - det har hun ikke gjort før + fiser rundt i lejligheden :S Slap af lille misser … Du er en brite, du skal være LANGSOM og DOVEN!!
)
. o O (Har lige støttet Kræftens Bekæmpelse med alle mine småmønter I’m nice)
. o O ( Og nu regner det, ej hvor trist - Godt vi fik lavet arbejdet i haven færdig i går og jeg ikke nåede afsted mod Zoo i dag! )
Tak for gaven på mit dørtrin vildmisser.
En meget stor rotte - Det kunne tydeligt ses, at den var dræbt ved et nakkebid.
SÅ udløste Lilly spændingen:klap: Først en dødfødt dreng:ked: - derefter en meget levende dreng på 83g:thumbup: efterfulgt af en meget levende pige på 83g:thumbup:
.oO (Så blev altandøren åbnet igen. Der stod allerede en i kø og de næste to kom spunsende da de hørte døren gå…lige nu er de dog inde alle tre og tusser rundt om mig for selskabets skyld…)
Vil besøge Fields sammen med Luna …
Lasse er totalt opslugt af spil på sin nye pc … gad vide om det egentlig var så fantastisk en gave til ham
.oO(Ihhhhh!! Hvorfor skulle de tages i tolden de sk*de t-shirts! Jeg gider da ikke betale 250kr oveni de 400kr vi allerede har betalt!! Ihhh! )
. o O ( Så vejer Amidale og Gismo det samme, begge er på 7,6 nu - Så har Gismo lige snuppet lidt dejlige gode kilo på kroppen. Synes også han var blevet tunger. Dejligt. )
Ked af at høre om den døde dreng. Men stort tillykke med de to andre
.oO først et knust hjerte, så en glædelig begivenhed om bebs på vej hos min niece… Det er ikke til at finde ud af om man skal grine eller græde.:S
.oO Jeg ser den canadiske Project Runway…Jeg er ved at dø af grin, hver gang de siger “about” Jeg kan simpelthen ikke lade være!
. o O ( Så ryger mine blade fra Katte Magasinet ud. Fylder for meget den smugle jeg nåede at modtage. )
.oO(
)
Drengene har set et dusørskilt på 1000 kr, hvis man finder “Charlie”.
Så nu er de vist ude på en længere cykeltur
.oO( Så blev kæresten træt af at høre på musikken fra min bærbar på kontoret, så han er lige kommet hjem med et par gode højttalere til computeren, så musikken kan lyde godt! Han er da for dejlig )
.oO( For nej, det lød ikke fantastisk før, men i mangel på andet… )
De to malerforretninger, jeg har spurgt, har ikke “knastlak” (farveløs eller hvidpigmenteret shellak).
Heller ikke byggemarkedet … og jeg skal male mit loft med knastede profilbrædder hvidt. :?
[QUOTE=Mega;573853]De to malerforretninger, jeg har spurgt, har ikke “knastlak” (farveløs eller hvidpigmenteret shellak).
Heller ikke byggemarkedet … og jeg skal male mit loft med knastede profilbrædder hvidt. :?[/QUOTE]
Så er det fordi de har valgt ikke at have det, for Borup kemi (leverandør) har det stadig.
Nu bliver du snart nødt til at gå til bekendelse i stedet for alle de hentydninger, som ingen kan forstå
Mon ikke Lotte har købt en 1 årig bimsepige