. o O (Hvad tænker du lige nu?) - Volume II

. o O (Hvorfor gør mine hofter/ mit bækken ondt?? :?)

Sært!!

.oO(Uhhhhhmmmmmm først frokost ude og nu hjemmelavede flæskesvær):savle:

.oO(Ko-kattene har igen været på græs :høhø:)

Det har jeg jo også en lille mistanke om - men man kan jo aldrig vide, til hun selv bekræfter det :slight_smile: Vel, Lotte :venter:

En der har været til salg herinde??

.oO(Det var jordens bedste flæskesvær, skal godt nok have købt mere grisehud imorgen)

:kryds:Forhåbentlig vil nogen dele erfaringer - for det er altid spændende at lære nyt - og det burde ikke være statshemmeligheder:kryds:

.o O ( Så fik fuglefængeren Coco fanget en lille gærdesmutte som havde forvildret sig ind i løbegården i dag…Fyha :nix: sagde kattefængeren Tommy :tihi: og løb efter hende…han fik fat i den lille fugl, satte den ud på foderbrættet hvor den sad en halv times tid med åben næb og polypper hvorefter den fløj af sted igen :))

Er bestemt ikke parat til at tage på arbejde i morgen :thumbdown:

Man skal altså fortælle de andre kattegale, hvis man har fået ny kat!! :regler:

Og det er med det SAMME :venter::venter:

:cool:

Annie har helt ret :hjerte:

Så har jeg bekræftede, drengene har fået en “lillesøster” :høhø::inlove:

Nej, det har hun ikke :slight_smile:

[QUOTE=Sannela;573924]Man skal altså fortælle de andre kattegale, hvis man har fået ny kat!! :regler:

Og det er med det SAMME :venter::venter:[/QUOTE]

Jeg ELSKER din humor :tihi::høhø: - I har da os vist det, har da hentydet til det :muhaha:

Åhhh min lille trold er ved at være stor, i morgen er hendes 2. dag i SFO :rock:

Så hold da op med at plage mig om det påskeæg, Brian, Daniel og Rebecka :venter: Det er et stort fint et jeg har fået af Ingrid, så jeg skal nyde synet af det lidt endnu, inden der bliver taget hul…

Så har jeg bekræftede, drengene har fået en “lillesøster” :høhø::inlove:

[/QUOTE]
:besvimer::besvimer:

Fortæl fortæl…og BILLEDER!!!

:dokdok::doh::dokdok::doh:

[QUOTE=Lotte;573989]Så har jeg bekræftede, drengene har fået en “lillesøster” :høhø::inlove:

Jeg ELSKER din humor :tihi::høhø: - I har da os vist det, har da hentydet til det :muhaha:[/QUOTE]

Kan du SÅ med det samme skynde dig at fortælle mere. Men du har sikkert oprettet en separat tråd om det, ikke?

Næææhhh heee, hun har ej!!:skrige:

:?:?

.oO Mig og Mosier hygger i sofaen med rejer. Lidt tidlig fejring af hans fødselsdag :inlove:

KIG for pokker :smiley:

Nix - og jeg hader det!

.oO(har jeg mon nævnt at jeg hader min udlejer :?)

.oO(nåh, pyt … bare for at være sikker: JEG HADER MIN UDLEJER :gal::GRR::grrrr::censur::fuck::shake::sgu::ahhhhhhh::bokse:)

Ooooo Hold da op…14 henvendelser på killinger på bare 3 dage :yikes: Tut´s kuld er godt nok populære…faktisk så populære at de 2 blå skal bo sammen :høhø: ooOOO