. o O (Hvad tænker du lige nu?) - Volume II

De bliver i hvert fald ikke gravide af det :tihi:

Nej, det er jeg klar over… Tænkte mere på urinsten og den slags… :S

oO(:wehu::wehu:JuuuuHuuuuuu… Er blevet bil ejer:wehu::wehu:)Oo

oO(En grøn VW Polo 1,6 fra 1995 er min og kan hentes i weekenden :D)Oo

. o O (Læste tråden nedefra og op og var sørme lige ved at blive forarget over så mange, der skrev om at binde ben sammen på kyllinger :uha:)

. o O (:klapper: :klapper:)

. o O (Er ret utilfreds med mit liv lige for tiden :frowning: godt der snart sker nogle ændringer…)

. o O (Hvorfor kan jeg ikke bare køre op og besøge min gode veninde? Jeg savner hende SÅ meget!! Overvejer at pjække fra skole i morgen og så køre op og sove hos hende… :gruble: What to do?)

. o O (Har desværre også bare arbejde :doh:)

.oO(Den/de stilling(er) skal jeg så meget bare søge :smiley: Gad vide hvorfor de ikke er slået op andre steder?)

.oO(åh hvor er jeg mæt lige nu :besvimer:)

.oO(første forsøg på at lave hjemmelavet kartoffelsalat…STOR success! :wehu: har ellers aldrig brudt mig om det…måske pgs sennep’en :gruble:)

.oO(ny episode af “Game of thrones” er downloadet :rock:)

Sennep :?

Årh mand, jeg vil også have kartoffelsalat. Og frikadellz.

.oO(Nu med flååååtte grøn/blå/turkis-agtige negle! :tihi:)

. oO( Bare den nye kattelem snart kommer :kryds: Kalle leger “svingdør” i den gamle og farlige kattelem hele tiden)

.o0( Kan se på vægten at ideen med de min. 10.000 skridt om dagen virkelig har givet pote, endelig er vægten efter 8 mdr.s opstigning vendt og gået ned med hele 2,4 kg på 2 uger)

.o0(Så fik jeg snakket med lægen og tænk han var slet ikke så farlig som jeg i mine tanker gjorde ham til, er nu spændt på at se hvor langtid der går fra man er henvist.)

o0(Så er Bubbles i klar bedring, han er igen min glade trold og færdig med at sjat tisse, hvor er pencillin en god opfindelse.)

MVH
Gitte

.oO( Lidt øv at akvariet ikke kunne blive stående på kommoden i soveværelset, men pumpen var temmelig uudholdelig at sove fra, og det var jo ikke meningen… Godt den kunne stå i gangen i stedet… :slight_smile: )

.oO Mænd er dumme… Så har jeg ikke mere at sige om det! :doh:

.oO(Gad vide om hun vil med herhjem med Bambo på fredag? :S )
.oO(Må hellere rydde op og være forberedt inden fredag, hvis hun nu vil…)

.oO(Vi skal ud at købe ind til dengsen i morgen :hjerte: )

.oO(Der er godt nok billedspam på KG for tiden - keep 'em coming :thumbup: )

.oO( :godnat: )

[QUOTE=Blabl;593659]Sennep :?

Årh mand, jeg vil også have kartoffelsalat. Og frikadellz.[/QUOTE]

Alle opskrifter har sennep som en ingrediens :thumbdown:

Du kan da bare lade være med at komme det i?
Opskrifter er kun vejledende :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;593758]Du kan da bare lade være med at komme det i?
Opskrifter er kun vejledende :)[/QUOTE]

Gør jeg også :slight_smile: mente bare, at det nok er pga sennep som ingrediens (er allergisk for det) at jeg aldrig har brudt mig om kartoffelsalat før :slight_smile:

.oO Gider ikke lige nu… kl er mange… men kan da godt smide et par opskrifter eller tre på kartoffelsalater uden sennep i vores opskriftsforum… bare sig til :slight_smile:

Nåårh, på den måde :ok: