Det må du meget gerne
haster ikke ![]()
.oO Argh! Har fået en masse røde knopper forskellige steder - og de klør som bare pokker! Hvad pokker kan det være?
Loppebid - nældefeber - soleksem - kontaktallergi
…oO ![]()
Jeg har altid sukket lidt over den side. Det gør jeg så ikke mere…
Note: Natural rattan can be damaged over time by clawing. This product is most appropriate for cats who do not claw or are declawed.
http://www.therefinedfeline.com/igloo-cat-bed.html
:noway: :noway: :noway:
.oO Gode råd mod halsbetændelse, modtages med kyshånd, shit den er styg denne gang - måske kun fordi det er en mdr siden sidst ? - er på penicillin og har købt noget til at lindre, men det hjælper ikke en meter ![]()
Hexokain? Det virker desinficerende og lokalbedøvende på slimhinderne. Jeg synes det lindrer
(Men det er måske det, du allerede har købt?)
.oO Lovely, just lovely
Har taget 3 kg på siden de problemer med maven startede… :mad:
.oO Er langt fra tilfreds!! ![]()
.oO Sikke meget 3 kg kan gøre ved ens selvtillid ![]()
.oO Nå må hellere komme i tøjet og af sted… Hvis jeg kan passe noget af det ![]()
o O mon det er water for elephants, Ann mener :? for så havde elefanten nok helst været fri for den rolle, Animal Defenders International : : Animals in entertainment : Movie Star Electric Shocked O o
Ældste sønnemand har fået 10 i sin sidste problemregning aflevering så han (og mor) er vist lidt stolt ![]()
. o O (Zzzznnnooork! I dag driver lysten ikke værket :what:)
. o O (Men der skulle gerne komme varer på arbejde i dag
ELSKER nye varer
)
[QUOTE=Ann R;593787]…oO ![]()
Jeg har altid sukket lidt over den side. Det gør jeg så ikke mere…
http://www.therefinedfeline.com/igloo-cat-bed.html
:noway: :noway: :noway:[/QUOTE]
De har et link til Your Suggestions. Så jeg foreslog dem, at de holdt op med støtte dyremishandling
Lopper er mit bud
Nå, ser ud til ungernes far er overtalt til skildpadder …
Vi har lavet en aftale om at den/de kan være hos ham om vinteren og i min have om sommeren. Så må han bygge et sted til den i haven.
Så nu er han gået igang med at læse om skildpadder ![]()
![]()
![]()
![]()
. o 0 Vivi :
: o 0 hvad fik Luna raget til sig på krybdyrsmessen, hva’ ??
. o 0 nu har jeg ligget søvnløs siden lørdag nat…
. o 0 kram nu ud med det ?? ![]()
. o 0 Vivi :
: o 0 hvad fik Luna raget til sig på krybdyrsmessen, hva’ ??
. o 0 nu har jeg ligget søvnløs siden lørdag nat…
. o 0 kram nu ud med det ??
[/QUOTE]
Intet - de kiggede kun. Men hun er endnu mere opsat på skildpadder nu.
Lasse vil gerne have kvælerslange, men jeg tror ikke interessen er så dyb.
Kravet til dem begge er, at de skal sætte sig ind i dyret og pasning og pleje, før de får lov. Så gider de ikke det, skal de ikke have dem. Luna har jo allerede læst 4-5 bøger om skildpadder, så den interesse er der. Tvivler på Lasse gider læse om slanger ![]()
Men deres far taler nu om at bygge et udendørs anlæg til skildpadderne i min have ![]()
. o O (Mine katte hader mig :græde:)
. o O (Asani har blød mave og får Hill’s id/Iams Hairball, og det gider han godt nok ikke rigtig
- han vil heller have Magics Lux inde i badeværelset
)
. o O (Magic vil have, at døren til badeværelset skal stå åben og kan ikke forstå, at hans mad skal være lukket inde der
)
. o O (Cinnamon forstår bare ingenting overhovedet og kan ikke engang finde ud af at spise i badeværelset, hvis hun er derinde sammen med mig
Men når hun bliver sulten nok, æder hun i det mindste af Asanis mad :S)
. o O (Så vær sød at få det bedre hurtigt, Asani
)
[QUOTE=Vivi_Fletcher;593839]Intet - de kiggede kun. Men hun er endnu mere opsat på skildpadder nu.
Kravet til dem begge er, at de skal sætte sig ind i dyret og pasning og pleje, før de får lov. Så gider de ikke det, skal de ikke have dem. Luna har jo allerede læst 4-5 bøger om skildpadder, så den interesse er der. Tvivler på Lasse gider læse om slanger ![]()
Men deres far taler nu om at bygge et udendørs anlæg til skildpadderne i min have :-)[/QUOTE]
:juhu::juhu::juhu:
. o 0 hvor dejligt, at Luna er så målrettet…
. o 0 og skildpadder elsker at være ude hele sommeren…
. o 0 og så lidt fra en skilpaddenørd :cool2:
. o 0 hvis Luna skal have europæiske landskildpadder, skal de helst i vinterdvale fra ca. oktober til februar/marts…
. o 0 måske lidt kedeligt for hende ??
. o 0 de afrikanske arter som f.eks. leopardskildpadder skal ikke i vinterdvale - men de bliver jo ret store…
[QUOTE=Vivi_Fletcher;593839]Intet - de kiggede kun. Men hun er endnu mere opsat på skildpadder nu.
Men deres far taler nu om at bygge et udendørs anlæg til skildpadderne i min have :-)[/QUOTE]
En fantastisk side om europæiske skildpadder:
Har selv lige sat mine små bredrandede ud for sommeren…ihh ![]()
Nogen der “tør” afprøve noget for mig??
Søg på Google efter svævende boghylde
Lidt nede på første side, som et link fra DR med en Carsten der laver en hylde selv.
Kan I få lov at se den video, der er med der??
Jeg kan bare ikke…og jeg kunne godt tænke mig, at høre hvordan han laver den
[QUOTE=Sannela;593849]En fantastisk side om europæiske skildpadder:
Har selv lige sat mine små bredrandede ud for sommeren…ihh
[/QUOTE]
Tante Tut sendte mig linket forleden i en anden tråd ![]()
Hun har kigget meget på den side og det har hendes far også. Han genkendte ejeren som en af de gode gamle fra Herpetologisk Forening.
Må indrømme, at jeg ikke selv har fået kigget på den.
Mht hvilken skildpadde, har jeg slet ikke sat mig ind i det - heller ikke med dvale osv.