. o O ( Hvad tænker du lige nu? )

Da hellere det end det modsatte :høhø:

.oO(damn de billeder er en skuffelse :thumbdown: troede han var proffessionel? :tromme:)

.oO(Jeg higer og søger, igen igen igen).

De er virkelig ringe. Totalt overbelyste og uskarpe. :S

.oO( Har virkelig lyst til en lur… Burde bare ikke… )

.oO( Øv, Mosiers urin havde samme PH-værdi, selvom urinen var helt frisk… )

Kim har prøvet at redde nogle…sender dit til din mail nu

Hehe, både mig og Jesper er også i gang :tihi: Men vil meget gerne have det :thumbup:

.oO(Sikke noget skidt… :()

Hvis pigerne skal hedde Glitter og Glamour, hvilket drengenavn kan så passe til …
Han har god farve, så noget med Golden kunne være en mulighed …

[quote=Vivi_Fletcher;476519]Hvis pigerne skal hedde Glitter og Glamour, hvilket drengenavn kan så passe til …
Han har god farve, så noget med Golden kunne være en mulighed …[/quote]

Golden Glow?

Glowstick?

[quote=Vivi_Fletcher;476519]Hvis pigerne skal hedde Glitter og Glamour, hvilket drengenavn kan så passe til …
Han har god farve, så noget med Golden kunne være en mulighed …[/quote]

Glorious Guy ?

.oO (Jeg gider simpelthen ikke en omgang til, det er igen og igen og igen og igen, mand hvor er det dog trivielt - og sørgeligt :wittsend: )

.oO(:?)

.oO(Jeg sagde det jo…vi kan ikke spise 2 kg kød…)

[quote=Bølle-missen;476188]Hvis du har en skinne eller noget støttebind, så tag det på. Du har højest sandsynligt overbelastet både led og sener…
Se så at passe lidt på dig selv :trøste:[/quote]

[quote=Blabl;476189]Yeps, har sådan en støttedims fra matas på.

:tak:[/quote]
Uh, har selv haft nogle hårdnakkede tilfælde i den dur, pga forkert klaverteknik.
Den helt effektive dims fandt jeg hos bandagisten på Frederiksborggade tæt på grønttorvet. Af mærket Rehband, med 2 “puder”, som anbringes på stroppen, så de ændrer trækretningen på den ømme tilhæftning og den inflammerede muskel. Nøj, hvor den lindrede!

Tror, at jeg gik med den skiftevis på den ene og den anden arm i over et år - har brugt den i flere omgang samt udlånt den et par mdr, og den er langt fra slidt op endnu.

Skal se om jeg kan finde et link til dimsen…

[quote=MiSi;476646]Uh, har selv haft nogle hårdnakkede tilfælde i den dur, pga forkert klaverteknik.
Den helt effektive dims fandt jeg hos bandagisten på Frederiksborggade tæt på grønttorvet. Af mærket Rehband, med 2 “puder”, som anbringes på stroppen, så de ændrer trækretningen på den ømme tilhæftning og den inflammerede muskel. Nøj, hvor den lindrede!

Tror, at jeg gik med den skiftevis på den ene og den anden arm i over et år - har brugt den i flere omgang samt udlånt den et par mdr, og den er langt fra slidt op endnu.

Skal se om jeg kan finde et link til dimsen…[/quote]

Vores skole ligger lige overfor den bandagist :ok: Vi sidder og kigger på den, når vi har broderi. :tihi:

.oO( havde fået beskeden om datterens nye klasse er heldagsklasse og uden forældre betaling, dette er så lavet om for året 2010/2011 i denne kommune så i dag væltede der en regning ind på 8000 kr, suk - selv lærene var ikke bekendt med de nye regler, øv øv

MVH
Gitte

.oO(Gad vide hvornår jeg kan komme til Sjælland og se min nevø der blev født her i går?!)

.oO(Tillykke! :ballonbamse: :))

[quote=StinePigen;476676].oO(Tillykke! :ballonbamse: :))[/quote] .oO(Mange tak :))

oO( Hvorfor kan man altid finde en masse godt tøj når man ikke har penge, og når man så har pengene, så kan man ikke få købt noget?? )Oo

oO( Yaiks tiden flyver… Så det jo snart sengetid! )Oo

[quote=DK Thomani;476520]Golden Glow?
[/quote]
(Golden) Glint?