Formiddags luren nytårsdag
Med Knuds hjælp, kom jeg under tæppet igen.
Milo blev fornærmet og gik ![]()
Betterøv flyttede sig op foran Muller, så bkev han fornærmet og gik
Tikka og jeg holder også sofa dag ![]()
Om hun er ved siden af mig, ovenpå eller under tæppet varierer lidt, jeg blev vækket fra min lille lur, ved at hun bøvlede lidt med at kravle under tæppet og fik det trukket af mig ![]()
Jeg var noget spændt på, hvordan P & D tog aftenen - ikke fyrværkeriet, men at skulle være lukket inde…
![]()
Men de imponerede big time - indtil ved 21-tiden var de begge i stuen, hvor vi og gæsterne opholdt os, der ville Pete gerne ud, men efter at ha’ brokket sig lidt gik han ovenpå og sov, Diesel blev sammen med os andre hele aftenen.
Jeg åbnede kattelemmen ved 01-tiden, da jeg skulle ud og slukke hos hestene, og ikke engang der havde nogen af dem travlt med at komme ud - og i dag har det overvejende set sådan her ud:
Hvis nogen gemte sig her, var det mere på grund af gæster, end fyrværkeri … drengene var her begge fra tid til anden, mens Dimmalimm først kom frem da vi var alene igen … til gengæld puttede hun hos mig, da jeg gik i seng ![]()
I dag ser livet sådan her ud:
Det sner og jeg har valgt og tage en formiddags lur mere
Og efter 10 min ser det sådan her ud jeg sover længe formiddags lur i dag
Mon Øyvind snart er lidt træt af at være så populær? Han kan ikke få lov til at ligge i fred ret længe ![]()
Kodak sender en hilsen og kan 100% relatere til oplevelsen ![]()
Hvor er hun smuk
![]()