. o O januar katte 2026. O o

En der synes det er godt og ligge ved varmen

17 Synes om

Vinterfrakken er fundet frem…

men derfor kan man jo stadig få brug for et pitstop :fryser:


24 Synes om

Stadig killing indeni… :smiley:


Bastian (huskat), 03.01.2026

28 Synes om

:heart_eyes:

1 Synes om

Tikka gør hvad hun kan, for at holde sit Nytårsforsæt :hjerte:

16 Synes om

Skub skub skub til julepynten :venter:

15 Synes om

Elegant som altid :tihi:

28 Synes om

Hvor er han skøn… hvor er det dejligt at se dig her inde… du har været savnet

9 Synes om

Hvis det er ham, der har spist alle pebernødderne, er der ikke noget at sige til, at han er gået omkuld :uha:

11 Synes om

Så rammer hverdagen. Noget dage har været lidt hverdag men jeg har stadig holdt ferie selv om det har været lidt hverdag

Det er hårdt og få øjnene og skal spise inden hende der menneske skal ud af døren

15 Synes om

Et skud mere fra lørdagens sne…


Bastian, 03.01.2026.

23 Synes om

Den kan Pete vist matche i dag…

24 Synes om

Jeg formastede mig til at synge med på noget i tv :besvimer: De lå ellers og sov.
Jeg synger hverken særligt godt eller særligt tit. Det er pigerne vist glade for :tihi:

Fritte og Tut :lovelove:

24 Synes om

I skal da også have fornøjelsen af, at se Emi’s første og eneste kuld.
Født ved kejsersnit d. 1/1-26 … 7 drenge og 2 piger :partying_face:


26 Synes om

Hold da op en kæmpe flok! Sikke en vidunderlig måde at starte året! :lovelove:

4 Synes om

Tillykke med dem :flag:

3 Synes om

Stort tillykke med de mange små herligheder :heart_eyes:

3 Synes om

Tillykke med dem :flag:

3 Synes om

Det er godt nok vildt, Anne. Har du ferie? For jeg ved jo fra FB, at du ikke bare støttefodrer, men i hvert fald lige nu står for det meste af fodringen. Jeg håber, at alt går vel med hele den lille bedårende flok :heart:

7 Synes om

:astonished:
Vidste ikke de ku’ få mange - tillykke med dem!

4 Synes om