. o O januar katte 2026. O o

Stort tillykke. :flag: Fortjener de ikke deres egen tråd, hvis du orker det når der er så mange? Men jeg tænker det kunne være rigtig interessant at følge så stort et kuld, det er jo ikke noget man ser tit, hvis overhovedet. :smil:

7 Synes om

Mors dengse :smiling_face_with_three_hearts:
Kodak putter hos mig hele natten lige for tiden … tager utrolig megen plads for en lille kat, men det er så dejligt at mærke ham ligge tæt på :heart:

16 Synes om

Stort Tillykke med kuldet. Det er vildt med så mange i et kuld, det har vi heldigvis aldrig prøvet, her er 4-5 det mest alimndelig, dog har vi prøvet med 7 i et kuld.
Endnu engang stort Tillykke :hjerte:

4 Synes om

Tillykke med de 9 :smelter:
Mor mis ser stolt ud.
Men det er da vist en ordentlig bunke ballademagere :hop:

3 Synes om

:smelter:

2 Synes om

Yup, jeg holder fri i januar eller indtil de er selvkørende men det lysner i øst, det ser ud til hun er begyndt at producere mælk :partying_face:

Alle killinger trives, det er første gang jeg oplever det efter et kejsersnit så det er et stort plus :grin:

Tak for alle lykønskningerne :heart: … jeg indrømmer blankt at jeg IKKE glæder mig til om 8 uger 🫩 … det skal lige tilføjes her, at Chili står til at skulle føde om 3 uger, heldigvis er hun ikke ret stor, så max 2-4 killinger fra hende men jeg tænker mit liv bliver et helvede uanset :woozy_face:

Heldigvis har Luise sagt hun tager alle siameserne :blush: ‘host host’ … dem er der 4 af … 3 brunmasket og 1 hvid … der er 5 orientalere … 2 sorte og 3 hvide.

Dette er faderen NoNo … han er billigt tilsalg, hvis nogen mangler en sindssyg klister kat :roll_eyes::crossed_fingers::grin:

28 Synes om

Alene navnet sælger ham ret godt … :cool:

16 Synes om

Ja, ikke :sunglasses:

Han hedder rigtig Noel, hvis det hjælper :face_with_hand_over_mouth:

6 Synes om

Det skal lige nævnes at oldefar til kuldet er Guliver :blue_heart:

19 Synes om

Forstår dig godt :tihi: glemmer ikke da vi i 23 havde 3 kuld med 3 uger mellemrum. 12 killinger ialt, det bar lidt af en mareridt og sikke en ro da de flyttede :tihi:

14 Synes om

:smelter:

3 Synes om

Masso er ligeglad med jeg kom tidligt hjem, Tikka mener bestemt at det betyder meget mere puttetid til hende :tihi:

16 Synes om

In your Dreams :joy:

7 Synes om

Jeg husker meget tydeligt vi lavede den aftale :face_with_raised_eyebrow:

10 Synes om

Du er gammel og har tydeligvis visse udfald :grin:

8 Synes om

Men Anne plejer da at sige st alle siamesere som hun laver, sender hun ned til dig :wink:

5 Synes om

Jep, men plejer er død og er begravet ved siden af “hvorfor” :sunglasses: Desuden synes jeg nok, jeg har rigeligt af Ilikethis-gener i huset :joy:

7 Synes om

Er en mundtlig aftale ikke lige så bindende som en skriftlig ?

5 Synes om

Anne siger jo så meget. Hun plejer jo også at sige at det er alt sammen med i prisen når katten har ødelagt noget :wink:

6 Synes om

Jo, hvis man kan bevise den er indgået :face_with_hand_over_mouth:

5 Synes om