. o O januar katte 2026. O o

Så har misserne fået nyt kradsetræ. Men Delle foretrækker selvfølgelig stadig det gamle. :sweat_smile:

14 Synes om

Det nye lugter jo helt forkert, syntes tit vi oplever at et nye godt kan atå nærmest urørt i et halvt år før de tager det i brug

6 Synes om

Ja jeg er heller ikke overrasket overhovedet. Jeg forstår hende godt, jeg har også svært ved at vænne mig til nye ting. Jeg har haft min yaris med automatgear i et år, og jeg er stadig nogle gange ved at forsøge at skifte gear manuelt. :sweat_smile:

7 Synes om

Dumle er ikke helt uinteresseret. Han kan klart se ideen i at kunne komme helt op under loftet. :ok:

18 Synes om

Retur til Struer? :wink:

18 Synes om

Smukke dreng. (han kan da også få min adresse)

5 Synes om

Hvornår kommer han :hjertehop:

3 Synes om

ER det en af jeres, der skal returneres @Jeanette ? :tihi:

2 Synes om

[quote=“Eva, post:168, topic:242611, full:true”]
ER det en af jeres, der skal returneres @Jeanette ?
[/quote] :tihi:
Det er en herfra, men jeg er sikker på at det er en joke fra Dorthes side :tihi: Da han sidder i en papkasse

4 Synes om

Jeg regnede da bestemt også med, at det var en joke :wink:

3 Synes om

Jeg bruger min gl. mobil som vækkeur og har undret mig over, at jeg ind imellem overhører alarmen om morgenen :gruble:

Nogle dage smider hun den også på gulvet - og så vågner jeg :uha:

16 Synes om

Ja, jeg og hans tre kattevenner kan bestemt ikke undvære ham :heart:

8 Synes om

Det var jeg hellere ikke i tvivl om, men stadig dejligt at høre :hjerte:

4 Synes om

Helt oppe under loftet…

Bastian, 20.01.2026.

15 Synes om

Der er ikke nogen der nyder mine hjemmedage mere end Delle.

18 Synes om

Min første Buster hev røret af telefonen (vi er i pre-mobil æraen her) når den ringede, hvis man ikke nåede at ta’ den inden…
En nat blev jeg vækket ved, at en kollega fra operationen ringede på døren - jeg havde vagt, og de havde forgæves forsøgt at ringe til mig, så til sidst var han hoppet i bilen og kørt fra Amager til Herlev.
Gæt selv hvorfor telefonen meldte optaget… :smirk_cat:

16 Synes om

Her tog vores første siameser også røret af når svigermor ringede… nøj hun var sur da hun efterfølgende ringede på min mands telefon, men vi fik et billigt grin…

12 Synes om

Vi har ikke rigtig putte tæt katte normalt, men det hænder :inlove:

Tikka forlod stolen, da Masso plaskede sig ned ved siden af hende som kun han kan, men besluttede alligevel lidt senere at hun også ville putte videre i den :hjerte:

16 Synes om

Halvanden time senere :smelter:

19 Synes om

Stur stur mis :hjerte:
Balder 8½ mdr.

24 Synes om