. o O januar katte 2026. O o

Ikke så sært, jeg har været vild med ham fra starten - det ku’ lige så godt ha’ været et billede af Manse i samme alder, incl. størrelsen… :heart_eyes: :broken_heart:

10 Synes om

Lille Olaf :hjerte: til sammenligning (kuldbror)

22 Synes om

Og Aslak :hjerte: 3 dage ældre end Balder og Olaf.

22 Synes om

20 Synes om

De ku’ være brødre :heart:
Og sikke dog et smukt billede med lupinerne i baggrunden :heart_eyes:

8 Synes om

Tut’en er også blevet en pænt stor pige :hjerte: Hun er kuldsøster til Balder og Olaf.

Vægten gik ud, inden hun satte sig pænt :love:

20 Synes om

En glad dreng. :lovelove:

12 Synes om

Hvor er de bare pæne alle sammen. Pæne som i - ja, velholdte. Sikke en pels. En del af det står de måske nok selv for - eller er født med - men så er der givetvis også en del, der er din fortjeneste, Katrine :heart:

9 Synes om

Tak, Ingrid :heart:

Lidt for velholdte :s:
Hende her (Asfrid aka Fritte :hjerte: )skal jeg i hvert fald til at passe lidt på med. Hun har allerede udviklet en god madpakke på maven :hoho:

De har ikke fået killingefoder siden 4 mdr.s alderen.

17 Synes om

Smuk kat i dejlige, frie omgivelser :heart:

5 Synes om

Men med det ansigt, kan man jo nærmest ikke sige nej til hende. :smelter:

5 Synes om

Faktisk er hun ikke særligt madinteresseret :smil: Og det er måske netop det, der er problemet :gruble: Hun holder sig til tørfoderet. Det er min erfaring, at det netop er dem, der har en tendens til at blive lidt for runde - i hvert fald, når der er fri adgang som her :wink:

5 Synes om

Fangede lige Fauna sammen med killingerne :smelter:
Det er ikke så tit hun ligger med alle 3 samtidig længere

22 Synes om

:smelter:

4 Synes om

Nej, en masse dejlige misser :cat2:
God weekend til jer alle fra Nalle

19 Synes om

Tak Nalle, du er da godtnok selv superdejlig :sparkling_heart: :sparkling_heart: :sparkling_heart:

5 Synes om

:innocent:

19 Synes om

Der er nok besøg af en fremmed kat
Side /ligge i vinduet og holde øje med hullet er det eneste hun kan i dag

14 Synes om

Jeg besøgte Celine (og min far :hoho:) i dag. Still going strong, 21½ år gammel :hjerte: Hun gad dog ikke stå op, imens jeg var på besøg. Kom kun ud i køkkenet for at få vådmad og gik så i seng igen. Men det er også koldt i dag :klappekat:

22 Synes om

Det er spilleme en flot alder, hvad race er den smukke gamle pige og hvad hedder den farve ? :love:

5 Synes om