. o O januar tanker 2025 0 o

Hmm en brugt bog til 38 kr fra Norge
kommer der selvfølgelig fragt på
men afgifter på næst efter til 250 kr som jeg læser det hmm det skal der alvorligt tænkes over :thinking:

2 Synes om

Hvor har du fundet bogen…?

1 Synes om

Her en fælles anktivariat net side
Martin og Kåre i kamp mod smuglerne. Børne- og ungdomsbog https://search.app/p29yhhTiZ1zVV3Yo8

Så vidt jeg kan se, kan den lige så godt være til salg hos et svensk eller dansk antikvariat…? :thinking:

1 Synes om

Når jeg går lige lidt ned på siden står der det her
Og det læser jeg som norsk

Om antikvarboghandleren
Nynorsk Antikvariat AS

Nynorsk litteratur, Språk, Kulturhistorie, Lokalhistorie, Norsk - og Nordisk historie, Utvandring, Religion, Landbruk, Botanikk, Kokeunst, Litteraturhistorie, Polar, Reiser, Antropologi, Sjøfart, Musikk, Antikken, Norrønt, Psykologi, Medisin, Sosiologi, Pedagogikk, Filosofi, Krigshistorie, Teater- og filmhistorie, Skodespel, Lyrikk, Barnebøker.

Det vil tilkomme importavgifter på bestillinger fra Norge.

Holgata 2

NO-4900 Tvedestrand, NO

e-mail: [email protected]

site: http://www.nynorskantikvariat.no/

OK - men der er jo en lang række svenske og danske antikvariater tilknyttet, og kan dårligt forestille mig at de sender deres varer til Norge først?
Omvendt fremgår det heller ikke umiddelbart hvor de enkelte bøger sælges fra - et lidt underligt setup, når der netop er tale om forhandlere inden og udenfor EU…

2 Synes om

Det kan jeg kun give dig ret i

Så kom dagen hvor det lykkedes kattene at narre mig til at give dem dobbelt vådfoder :ups:

Kæresten havde givet dem deres absolut favorit vådfoder da han kørte i morges, så da jeg 10 minutter senere nåede køkkenet så var skålene rene, og jeg tænkte det gav mening, at det var mig der skulle give dem i dag når jeg bare skulle ind på hjemme kontoret…
Nu begynder Masso så at charmer kæresten for at få vådfoder igen, hvilket er lidt tidlig ift. hvornår de plejer at få, hvilket jeg tilskrev skyldes de ikke var så glade for det vådfoder jeg gav dem i morges - hvor til svaret var “jeg gav dem da mad i morges” :dokdok: :joy:

11 Synes om

Jeg har Marion på besøg … det er så længe siden jeg sidst har haft hende alene :smiling_face_with_three_hearts:
Hun taler ikke rent endnu og i bilen på vej hjem, sad hun og fortale stolpe op og stolpe ned om noget … og så kom der sådan ret tydeligt: Det er rigtig lort!
Hun er 2½ år …
:laughing:

14 Synes om

Dygtige katte :blush:

De er gode til og opdrage jer

3 Synes om

Den her pap hus til 40 kr er simpelthen bare en hit
Hun bruger den flere gange dagligt

14 Synes om

Virker det hos dig? For jeg får stadigvæk deres valentine’s day reklamer, og så er det jo ret lige meget at de giver en muligheden for at fra vælge det, når det ikke virker. :rolleyes2:

Jeg har ikke fravalgt, så det skal jeg ikke kunne sige.
Men æv, hvis det faktisk ikke virker. :thinking:

1 Synes om

Ahhh det troede jeg du havde. Jeg har fået mindst to mails med valentine’s reklame, efter jeg fravalgte det.

Selvom de har en god sag bliver man bare så trætte af dem.

Og man får endnu mindre sympati for dem

8 Synes om

Jeg opdagede kun de samlede op, hvad handlede det om?

2 Synes om

Det er klima organisationen Nødbremsen. De protesterer mod motorveje og fossile brændstoffer. Det var også dem der for nylig hældte maling på et maleri på Statens Museum for Kunst :cry:

4 Synes om

De var heldigvis gode til ikke at give ham TV-tid :slight_smile:

1 Synes om

Ja det er ikke kækt at gribe den an på den måde.

1 Synes om

Hvorfor skal det møbel jeg vil have, befinde sig i nordsjælland? :argh:

1 Synes om