. o O januar tanker 2025 0 o

Exactly - og det har jeg været bekymret (i mangel af bedre term) over siden psychoen første gang ramte posten…
Og denne gang er det en såkaldt demokratisk nation, der har truffey valget - fucking syg nation, hvis nogen skulle finde på at spørge mig. :see_no_evil::hear_no_evil::face_with_raised_eyebrow:

8 Synes om

Jeg går ud fra at I taler om fætter Smørhår?
Jeg kan stadig ikke begribe, at han blev valgt - er amerikanerne virkelig så dumme>? :sur:
Han er anklaget for både det ene og det andet - at han overhovedet fik lov at stille op er mig en gåde :uha:
Måske er der virkelig tale om valgfusk denne gang - i modsætning til sidst :tihi:

4 Synes om

Det eneste positive er, han ikke kan vælges mere :woozy_face:

7 Synes om

Ja bare 4 år mere og så er han ude.
Men han vil da helt sikkert nok forsøge at få indført at han kan vælges for en periode mere :woozy_face:

6 Synes om

Men hvor meget lort får han lavet på de 4 år

4 Synes om

Jeg får ondt i maven af det og mangler min fast forward-knap endnu mere. 4 år frem. Men hvem ved - måske kan han nå at afskaffe frie valg inden. Jeg tror ikke, han har så meget til overs for demokrati, hvis han kan få mere magt ved at indføre autokrati. Og hvem skulle stoppe ham? Han ønsker at være lige som Putin - som i mine øjne er en hel del mere tilregnelig end Trump.

8 Synes om

Han er den ældste præsident som nogensinde er blevet svoret ind.
Man kan jo håbe på at han falder død om…

6 Synes om

Jeg kan altså undres nogle gange :face_with_hand_over_mouth:
Jeg lavede i morges et opslag på FB med to damecykler og en drengecykel, i nogenlunde stand til gratis afhentning i Bælum.
Der var enormt mange henvendelser. Men når det går op for folk, hvor de er, skal de kende standen på dem (der står nogenlunde). De skal vide om de kan leveres (der står gratis afhentning) Jamen for filan… :rolleyes: Hent eller lad være :wink:
Der er heldigvis også fornuftige mennesker :wink:, så nu ender de alle tre i et sommerhus :+1:

10 Synes om

Så bliver han erstattet af vicepræsidenten - jeg er ikke helt sikker på, det er nogen fordel for almindelige amerikanere og USAs samarbejde med resten af verden :frowning:

6 Synes om

Jeg tror bare ikke at han har samme opbakning som Trump. Jeg tror ikke på at folk vil hoppe og danse for ham hvis Trump er væk.

3 Synes om

Han er ikke bare anklaget - han er dømt for seksuelle overgreb & ‘hush money’.

Han er fascist, kvindehader, racist, homofob, sælger alt til højestbydende, i lommen på Rusland & milliardære - og ja utroligt at nogle har stemt på ham. Det har lidt over 30% af amerikanerne :cry:

kilde: https://old.reddit.com/r/dataisbeautiful/comments/1grcztm/voter_distribution_in_us_2024_presidential/

6 Synes om

Trump her der for at lave sindsyge ting, mens republikanerne og milliardærer rasere hele butikken bag scenen.

" Project 2025 is the comprehensive plan led by the Heritage Foundation and former Trump Administration officials and allies from the MAGA movement. It seeks to consolidate executive power and deploy a network of loyal personnel for the next administration. When enacted, this unprecedented plan will fundamentally undermine basic government resources and programs currently supporting veterans, women’s health, environment, justice and voting, economy, education, and other areas of concern to American families."

edit: skulle bare have været kommentar og ikke specifik til dit indlæg @Temple_Bar :slight_smile:

3 Synes om

Som sagt:

Ja.

5 Synes om

Ja jeg ved en kat kan drikke vand mange sjove steder uden for

Men derfor går jeg lige lidt i panik alligevel
Jeg har fået en revne under foden
Vil prøve om en god fodbad hjælper
Nå fodbade salt i vand sætter mig
Hvem tro i drikker af vandet
Med størst velbehag
Og nu har jeg mave pine

4 Synes om

Sådan en klump kattepoter er bare så dejligt :blush:

10 Synes om

En stor del af befolkningen er analfabeter (sådan lidt hurtig google siger ca. 20%) + udsultet uddannelsessystem & højere uddannelse koster penge + skrald nyheder + sociale medier + kapitalisme der er ude af kontrol + ulighed + politisk system der er manipuleret på så mange måder ++++ = samfund & land i forfald?

Men håber alle er opmærksomme - vores politikere har jo lignende projekter kørende hvor uddannelses, sundheds, social, skat etc systemer udsultes så privatisering virker attraktiv…

Uligheden vokser, rige slipper afsted med ting som andre bliver straffet for…hvad er der sket med Torben ‘Nordic Waste & handel med Rusland’ Østergaard-Nielsen? Ingenting…han griner hele vejen til banken.

7 Synes om

Stakkels lille ufrivilligt blinde passager :brown_heart:

6 Synes om

Det er kold, hvidt, vådt, sjappet og bare øv, i dag mener hende her

Jeg finde det positive i det og nyder det
Sne synes mange gang er så dagen bliver lys

8 Synes om

Nogle der ved hvis jeg køber en bog i Norge hvor meget kommer der ekstra på
Hvordan regner jeg det ud

Bøger kan findes under “øvrige”. :slight_smile:

2 Synes om