. o O januar tanker 2025 0 o

Jeg høre til dem, der rydder op inden jeg går i seng. Hader simpelthen at komme op til rod og opvask ( ikke fordi vores hjem er er total clean )

3 Synes om

Samme her, men det kan bliver så sent, at jeg kan ikke mere og jeg kan køre mig så færdig, jeg er,helt færdig

3 Synes om

@galath er du helt regnet væk, det lyder til efter nyheder at det har været helt slemt i dit område

3 Synes om

Der er i hvert fald oversvømmelse i haven. Men det er der jo med mellemrum. Naboens høje birketræ står heldigvis endnu, selv om det voldblæser. Og jeg fryser :blaafrossen:

7 Synes om

Da jeg postede min nytårshilsen på Facebook i går var der en af mine FB-venner, der pænt spurgte, om hun måtte låne den til sin egen væg - og hun krediterede mig endda i sit opslag.

Tidligere i dag scrollede jeg ned gennem de mange nytårsopslag og opdagede, at endnu en FB-ven, der ikke engang havde “liket” mit opslag, havde snuppet den til sin nytårshilsen.

Jeg tænker, jeg skal tage det som et kompliment :wink:

9 Synes om
3 Synes om

Hvad dato har i andre, jeg har hele tiden gået efter den 2 januar
Men der bliver da skudt krudt af, til den store guldmedalje

4 Synes om

Jeg er faktisk overrasket over hvor lidt der blev skudt af før nytår og der har måske været et enkelt skrald i dag. Vi er åbenbare svært lovlydige i Bælum og omegn :face_with_hand_over_mouth:

4 Synes om

Aldrig har der her ude på bøh landet blev skud så meget af
meget sent om aften, siden den 22 - 23

Nok også derfor den 24 december futtede politiet rund på alle de små veje , der førte til øde områder

Selv denne private vej der kommer forbi
Vej her til, tog de :uha:

3 Synes om

I Struer har der løbende været fyret lidt af, fra salget startede, men syntes ikke det har været voldsomt. Men syntes hellere ikke der var så meget nytårsaften i år, som sidste år.
Der var nogle der også skød d. 1 og der har været et par stykker i dag.

2 Synes om

Har slet ikke hørt eller set noget fyrværkeri siden igår :smil:

2 Synes om

Her var der meget, meget lidt inden nytår, selvfølgelig en del nytårsaften, en del d. 1. - og så har der ikke været mere. Det har været meget fredeligt - bortset fra de obligatoriske postkasser, der er sprængt i luften :rage: (ikke min).

Igår havde jeg endnu en sjov oplevelse med en ViGo handler.

Han kunne ikke få det hele i en butik, så han ringede og for det første undskyldte han var forsinket, men også for at hører om det er okay at komme med nogle ting og så hente resten senere (hvilket er okay)

Da han så kom siger han så “Har du set TV2? Det er mig derfra”

Jeg havde så tilfældigvis set ham i TvSyd, så sagde at det havde jeg.

Kæmpe stolt smil fra ham af og så skyndte han sig ud efter resten :smiley:

6 Synes om

Det er ham her

Han snakker ikke sååå godt dansk, men hvis man lige har lidt tålmodighed, så er han forståelig :smiley:

3 Synes om

Iiik det sneer, jeg hader sne, men er glad for ikke at skulle ud i det :smiley:

2 Synes om

Har læst om ham, så da du fortalte var han den første jeg tænkte på…

3 Synes om

Hvorfor er “Hvad læser du” blevet lukket ?

1 Synes om

Tænker forde den er blevet for stor og måske også fordi alle andre tråde starter på en frisk hvert år. Og nogle hver måned

3 Synes om

Har købt dette pulver i genbrug, men har ikke kunne finde ud af hvordan det bruges

1 Synes om

Ham læste jeg om forleden :slight_smile:

3 Synes om