Den er så tung at den svær at åbne for nogen, så jeg anbefaler at starte en ny i anledningen af årsskiftet og så måske kalde den “Hvad læser du 2025”, så kan vi få en ny hvert år
Ved du hvad det er pulver til? Er det Mica?
Nope, aner intet om det, hverken formål eller navn
hvorfor pokker har du så købt det?
Tænkte jeg også, men det ligger ikke til mig at være flabet, så undlod den kommentar …
Fordi jeg tænkte det kunne beuges til noget kreativ med børnebørnene, må bare lige forhøre mig hvordan det bruges, ellers opfinder vi selv noget.
Det var så billig at det ikke kunne skade at prøve
Bare det ikke er noget sundhedsfarligt - jeg ville ikke være helt tryg ved det, når man ikke aner hvad det indeholder
Men hvis det var billigt, så kan det vel kasseres uden det har de store økonomiske konsekvenser
Det er til malingen åh kan ikke komme på det nu. Kigger lige senere efter det
Eller i morgen tidlig
Prøv at google Mica pulver, hvis det er det har det utroligt mange krea anvendelser og koster normalt en halv arm.
Det ligner umiddelbart mica pulver, som kan blandes i bl.a. (akryl)maling eller epoxy/resin, som effektpulver. Ikke at resin/epoxy ting er en god idé til små børn. Men pulveret kan bruges som effektpulver i andre sammenhænge.
Takker vil lige søge på det. Det kostede kun 20 kr så ja det kan bare ryge ud igen.
Vi efterhånden kun en af de små børnebørn, Nohr på to et halvt, så 3 på 5, snart 6 og starter i førskole til maj, resten er snart 7, 8, 9 og 10 (de bliver alt for hurtig store )
Åh kom fra det igår men jeg finder det også som maling det der mica
Og sjov at bruge i effekt
Og selv om det nok ikke er det bedste ville jeg gemme det og bruge det med børnebørn uden for
Noget af det sjoveste man kan foretage sig, er altså at lege tagfat hen over gulve der er ved at blive vasket Og helt perfekt er det selvfølgelig hvis døren står åben, så man kan løbe ud i haven og få beskidte poter før man farer ind igen
Hilsen,
Øyvind, Igor og Yuri
Jeg kan altså ikke lade være med at more mig lidt i smug, når jeg læser diverse opdrætterannoncer. “Seriøst opdræt af …” Ja hvem pokker opdrætter useriøst? Nå men det er nok bare min tvistede hjerne
Det er desværre nok en konsekvens af de mange debatter, der har været på internettet om useriøst opdræt - stort set alle ønsker at skille sig ud fra de “useriøse”, også selvom de ikke aner, hvad der gør de andre useriøse
Helt enig, men det er da lidt skørt at skrive
Det er 100% en person, der ikke er i stand til at se, hvordan høn ellers kan skille sig ud fra andre - og det er sgu ret trist
Min ene nabo kom og spurgte om jeg ville med ud og opleve deres kattes første sne…
Neeeej tak herfra, men kunne lokkes til at kigge ud af vinduet (Jeg hader sne )
Den lille kat var helt forstenet, mens den store gik mod døren…
Simba kom op i det åbne vindue og jeg stak hans poter ud på solbænken, så han kunne mærke sneen, så gad han alligevel ikke prøve på at hoppe ud
Aslan skulle ikke nyde noget og blev væk
Så fik min nabo en ekstra nøgle til min lejlighed (Jeg har også en til hendes) så vi kan komme og passe katte hvis man er forhindret i at komme hjem (plus ved evt. Ferier)
Nogen mennesker er bare ikke særligt gode med ord på skrift, hvor imod andre nemt kan forfatte en halv stil
Tak for hjælpen, det er farvepulver til at blande i maling, resin, xpoxy, gips og hvad nan elksrs kan komme på. Så det bliver gemt. Det kostede kun 20 kr og flere af dem er slet ikke åbnet