. o O januar tanker 2026 O o

To børn har lige banket på døren for at høre, om de måtte komme ind og snakke med mine katte?
Der måtte jeg skuffe dem med at kattene ikke kan lide fremmede … :pouting_cat:

16 Synes om

:tihi:

Catalogue

5 Synes om

Jeg har været ude at spise i aften, på Flammen i Næstved … jeg er ikke vild med de der buffet-restauranter, men jeg blev inviteret, så kan ikke tillade mig at klage.
Bagefter ville de andre damer på værtshus og jeg gik med, men der var flere tændte fjernsyn med håndboldkamp og jeg følte mig lidt som en truet art, som den eneste islænding i rummet, så jeg stoppede meget kort (jeg er totalt ligeglad med hvem vinder … det bliver ikke det der holder mig vågen i nat :rolleyes:)
Kørte forbi Netto på vejen hjem og der fik jeg kompliment fra en ung medarbejder … han syntes min jakke var fed … og jeg er enig :wink:

18 Synes om

Den er også fed! :ok:

Den er nemlig fed - har du selv syet den ? :thumbup:

1 Synes om

Den er virkelig fed :heart:

1 Synes om

Nej, jeg har ikke syet den … har købt den secondhand på nettet :ok:

5 Synes om

Årh Simba ville elske sådanne unger, mens Aslan ville bande dem langt væk :grin:

4 Synes om

Efter kampen var der tv-billeder af den såkaldte “røde mur” bag det ene mål. Den VAR rød med tusindvis af jublende danskere - og så lige to blåklædte, triste islændinge midt i det røde menneskehav. De må have spurgt sig selv, hvordan det var lykkedes dem at få pladser lige netop der :confused:

6 Synes om

Sikke en flot jakke :star_struck:

3 Synes om

Så er ugens emne lagt op: Uge 6: Mens vi venter på foråret :venter: - inspireret af @louiseogbuster: Billeder uden katte 2026 - #51 af louiseogbuster

8 Synes om