Jeg er sikker på, at de overlever og håber, det kun er en enkelt nat, du har den slags problemer ![]()
Ej det gamle internet er allerede slukket og det nye kommer tidligst imorgen
Jeg skulle jo se håndbold i aften.
Du kan bruge din telefon som modem …
Hvordan gør man det? ikke teknisk minded
Uha, det er så mange år siden jeg har haft brug for det … men man deler data med bluetooth.
Googlede lige … Del en mobilforbindelse via hotspot eller netdeling på Android - Hjælp til Android
Når jeg ind imellem (faktisk rigtig ofte) synes, jeg bor i et meget koldt hus, prøver jeg at huske at minde mig selv om min tid i Skotland. Hvor eneste opvarmning var en kamin i stuen. Soveværelset lå ovenpå, og når vi vågnede om morgenen efter en kold nat, var der is på indersiden af 1-lagsruderne ![]()
Jeg havde også kun brændeovn i det forrige hus, så der klædte jeg mig på, for at gå i seng om vinteren ![]()
Brændeovnen har været i gang hele natten og det lykkedes mig at komme op på 2-cifret tal, men nu har jeg ikke mere brænde og det kan mærkes med det samme ![]()
Venter på at nogen ringer og fortæller, hvornår der kommer en elektriker …
Jeg havde en vild drøm i nat. Jeg blev forfulgt af en bjørn! Faktisk to - mor og barn. Normalt taler man jo om Den Russiske Bjørn, men jeg er ret overbevist om, at det her var amerikanske grizzlyer ![]()
Hvis du selv kan hente det, så sponsorerer jeg gerne et par sække med briketter, så du kan få varmet op igen, for selv når fyret kommer igang, så er et afkølet hus svært at få varmet op igen
Tusind tak … hvor er det sødt af dig ![]()
Elektrikeren har været her og fandt dårlig forbindelse et sted, så nu er det ordnet og fyret kører igen ![]()
Men ja, jeg må hellere hente lidt brænde til ovnen …
… selv kattene synes der er koldt ![]()
Send lige en pb med nr til mobilepay
Har ikke glemt hvor dyrt det er at fyre med olie, selv om vi skal 11 år tilbage, syntes det kostede 20000+ dengang, så tør slet ikke at tænke på hvad det koster i dag
Jeg har været i Skælskør for at købe brænde …
Gid der var brændeovn på badeværelset, trænger til et bad og nu er der jo varmt vand igen … men selve badeværelset … ![]()
Stil dig foran brændeovnen, til du får det så varmt at du trænger til afkøling - sauna-oplevelser skulle være det nye sort, har jeg hørt… ![]()
Håber du har fået varmen igen ![]()
Tjaaa… sidste år brugte vi 3200 l olie, you do the math ![]()
Jeg synes tanken om vinterbadning er spændende og bilder mig selv ind, at det kunne jeg godt tænke mig at prøve … og det minder jeg mig selv om, hver gang jeg står rystende af kulde ude på badeværelset ![]()
Så har du jo faktisk allerede prøvet vinterbadning @Skattekat ![]()
Jeg kommenterer uhyre sjældent på FB, men den her - fra et opslag om hvorvidt der bør udsættes ulve på Sjælland, som af uransagelige årsager dukkede op i mit feed
- kunne jeg sgu’ ikke lade stå:
Disclaimer: Jeg synes ulve er fuldstændig fantastiske dyr, og ville ønske vi havde plads til dem i Danmark - men rationelt betragtet, tænker jeg nok ikke, at vi har…
Håber du snart får huset varmet op igen ![]()
Hvis du boede tættere på var du velkommen her til et dejligt varmt bad…håber du snart får varme på igen.