KOR er Mimi opdrættet af @velfa
Sku’ lige til at spørge…
![]()
Kan det passe, at europeen er en af @Eva_K’s? ![]()
Det må det næsten være med blomsten i baggrunden ![]()
Jeg har overgivet mig og skruet op for varmen. 18 grader var alligevel FOR koldt
Men jeg er ikke meget for at skrue op på mere end 3. Frygter regningen!
Vi har lige været gået en tur på marken i et strålende solskinsvejr
Det er så smukt, det glitrer som diamanter og pulsen er kommet op ![]()
Øv med Viborg, det er virkelig en skam ![]()
Vores Kaiya sidder øverst i venstre hjørne ved juli måned.
Nu med to tøser i løbetid
der får Skipper til at vræle endnu mere, godt han skal snippes d. 8. Januar.
Tøserne var også i løb i nov/dec lige efter hinanden, nu håber vi tager en lang pause ikke mindst Fauna.
Ikke overraskende synes Dupond og Dupont (aka Kissy og Halfpint), at Gouda med chili er det bedste guf, de har fået idag…
Kan simpelthen ikke huske om jeg fik vist noget nyt jule pynt jeg fik købt til julen 25
Havde kigget på det i 24
Men så var den 16 december på tilbud, efter jeg havde været til behandling sidst på eftermiddagen fik jeg handlet
Dem blev jeg nødt til og have som nyt julepynt
De er mega søde ![]()
Kan i huske det her snak om den nye komfur
Den har jævnligt var låst siden, jeg har undret mig over det, men slået det hen
Bla skrev jeg det her
Citere fra sidste måned
![]()
men komfuret må være defekt
Den har låst sig selv igen
Og har endnu ikke luret hvordan den bare lige låser op
så dagens varme ret. Var i aften kold mad
Hvor for defekt
Jo fordi
1
Mis kan ikke nå op til låsen
2
Hun går jo aldrig på bordet
3
Hun har jo fået og vide, alle bordet må der ikke være katte på
Citere slut
Hmm
Nej hun må ikke gå på bordet
Men men
Hun blev meget utilfreds da vi sad og spiste frokost
Hun gik hen til komfuret. Hoppede let og elegant op
Teoretisk set rør hun jo ikke køkkenet bordet
Hoppede lige ned med for benene på de touch knapper og bingo hvad satte komfuret i børne sikkert tilstand ![]()
Da det var gjort hoppede hun let og elegant i en fint hop ned, gik ned i bryggers
Med hovedet let på skrå, halene, med den lille svip, som kun katte kan, og en smil om munden, bare sådan let gang , stille og roligt
Hun har ikke den store tiltro til din modenhed og det er for alles bedste, hun låser for brugen af komfuret ![]()
Uanfægtet hvor stor tillid jeg generelt har til mennesker, så er der ingen, der får mig til at tro på katte ikke går på bordene mens de er uovervågede. Det er simpelthen ikke en mulighed for dem at lade være ![]()
Er det ikke en af årsagerne til at en karklud er opfundet?
Har aldrig sagt mine ikke måtte, men enkelte kunne bruge alt tid vi ikke var hjemme på at stå i køkkenvinduet og kikke ud, bare for at hoppe ned 10 minutter før vi kom… vores nabo fortalte grinede om det og vi kunne kun sige at det ikke undrede os
Camilla har opdrættet Mimi, men hun var min første avlskat.
I dag bor hun i Sverige og er en højtelsket og forkælet kælekat sammen med hendes søn Valdemar.
Min nuværende avlskat er Sidonïe, som er Mimis barnebarn og Fannis tip-oldebarn. ![]()
Jep, som @galath kunne genkende, så er det ganske rigtig en af mine. Original billedet er her. Det er IC JCH KCH Eife’s Grønirisk, JW, som jeg er meget stolt af at have lavet ![]()
Som sædvanligt fik jeg lige efter nytår, en Nytårsmail fra en gammel killingekøber. Hun købte to drenge fra Isis’ ulyksalige nytårskuld, Blue Diamond og Blue Jasper. Det er desværre kun den ene der stadig er i live, men han er så også fyldt 17 år denne gang. Det er vildt at tænke på det allerede er 17 år siden ![]()
Det var simpelthen en forfærdelig Nytårsaften, men heldigvis endte det godt til sidst.
Jeg sidder og er nærmest desperat, for min telefon virker ikke og den er min livslinie til om verdenen, nu da jeg ikke kommer ud.
Jeg har prøvet at kigge i brugsforvrringen, men det blev jeg ikke klogere af.
Hvad i alverden gør jeg, jeg er jo nærmest afskåret fra alting. ![]()
Er der mon nogen der vil prøve at ringe til mig - bare for at høre hvilken besked man får? ![]()
Har sendt en besked