. o O januar tanker 2026 O o

Hmm … mon de søger undervisere? :gruble:

8 Synes om

Har du fået det løst?

3 Synes om

Nej desværre, jeg er stadig uden kontakt.
Aner ikke hvad der er gået galt, der er lys i telefonen og diverse numre bliver vist, men den nægter at ringe op. :cry:

4 Synes om

Har du prøvet at genstarte den? :slight_smile:

Eller hvis du har mange apps, så prøv at slette dem du ikke bruger så tit.

Det er de ting der plejer at hjælpe hvis min mobil driller :slight_smile:

4 Synes om

Tak @MorTilKatja , men det er ikke en mobiltelefon, men en fastnet.
Jeg er nok en af de sidste her til lands der stadig har sådan en og det har jeg så åbenbart heller ikke mere. :cry:

4 Synes om

Årh for søren :frowning: Så kan jeg ikke lige hjælpe :slight_smile:

3 Synes om

Men tak alligevel for forsøget :sparkling_heart:

5 Synes om

Og du har kun den ene telefon, altså, der er ikke to apparater (det havde jeg …) … hvor Elias bruger det ene til at snakke med fjerne slægtninge i timevis?
Har du tjekket din adresse, som jeg foreslog tidligere (i pb)?

Jeg har prøvet at ringe til Eva, men der lyder det som nummeret er optaget …

4 Synes om

Nej, jeg har kun det ene apparat, så Elias er frikendt i alt fald for dette :wink:
Jeg kan faktisk ikke huske hvem jeg betaler regningen til, men er ikke sikker på TDC.

5 Synes om

Er det en helt old school fastnet(ikke sikker på det findes mere? Mener min mor blev tvunget til at skifte) eller en IP (dvs via internet)? Det tænker jeg når du siger at den lyser og viser numre.
Tag diverse stik ud af den, sluk for din router.
Stik i igen og tænd router.
Din router er en lille kasse et sted, typisk med nogle forskellige lysende lamper.

5 Synes om

Har du prøvet og tage stikket ud og venter en par minutter inden du sætter den i igen

3 Synes om

Det er en gammeldags fastnettelefon @kira og det eneste med ledning i er den holder telefonen sidder i og som lader den op.
Så andre ledninger kan jeg ikke fjerne.
Tak fordi I forsøger at hjælpe, men det kan jo være at dens levetid bare er ovre.

3 Synes om

Jeg har prøvet at tage ledning ud og sætte i igen @Beimis men uden effect.
Det ser ud til, at den ringer op, men der kommer ingen lyd!!!

4 Synes om

Og jeg har prøvet at ringe igen, men den siger bare ‘‘Dutdutdutdut’’

4 Synes om

Tak @Skattekat , det er meget mystisk for jeg brugte den uden problemer i går og har ikke lavet om på noget.
Men som sagt, så er den måske bare blevet gammel -det er der jo også andre der er blevet :olding:

5 Synes om

Jeg ville nok tjekke netbank for hvem jeg betaler tlf. regning til, og så ringe til min udbyder og spørge hvad der foregår - eller sende en mail/chatte med dem, hvis du ikke har en mobil også

9 Synes om

Jeg har også en mobil og har bestilt et nyt batteri, som forhåbentlig kommer i morgen. :wink:

6 Synes om

Har du prøvet det med routeren? :slight_smile: (Internettet)

3 Synes om

… det vidste vi jo godt. :smile:

6 Synes om

Jeg har forsøgt alt og har lige haft en nabo til at hjælpe med at kigge på det forskellige, men der er intet at gøre.
Jeg havde så håbet på mobilen med det nye batteri, men den vil ikke oplade. :cry:

5 Synes om