. o O januar tanker 24

Jamen han er altså ikke til katte… spørger du ham er det udelukket mit projekt :face_with_hand_over_mouth:
Jeg har +250 billeder på min telefon der tydeligt beviser det :joy:

18 Synes om

Tydeligvis en kattehader- de stakkels dyr kan dårligt være der… :wink:

6 Synes om

Jeg håber jeg har jeres fortrolighed herinde, jeg skulle jo nødigt blive anmeldt for misrøgt :smile:

11 Synes om

Jamen det er da klart han ikke er til katte…de har jo nedlagt ham,den stakkels mand er jo slået helt ud :wink: :grin:

7 Synes om

Hvad er en nullerputte?

Katteseng

2 Synes om

Det er egentlig “bare” en seng. Men en ægte nullerput er syet af Brita. Alle indtægter fra salget går til Hittekat som hun har lavet.
Så derfor er vi også herinde fortaler for en nullerput :+1:t2: (men 19 er altså i overkanten :face_with_hand_over_mouth:)

8 Synes om

Tak. Jeg kender hittekat (af navn primært og nogen jeg kender har fået en Simba/Savannah derfra), men kendte ikke sengene. De er godt nok fine. Bimsen ville have elsket sådan en. Han havde tre lignende. Men min skyggedæmon er ikke til senge, desværre.

6 Synes om

Du skal da bare have nogle flere katte, så kommer antallet af nullerputter til at passe :heart_eyes:

6 Synes om

Pjat med dig

2 Synes om

Her i hytten findes en Nullerput - desværre er den vist fir lille til begge mine kræ. Måske jeg skulle finde den frem igen, og se om de vil bruge den.

6 Synes om

Uha … det lava er meget tæt på Grindavík :astonished:


Billede lånt fra visir.is

8 Synes om

Ja puha, det er tæt på.

1 Synes om

Jeg kan simpelthen ikke huske, hvem der gerne ville se et billede af min malede lampeskærm tændt. Men her er den (taget juleaften, men så glemte jeg alt om billedet igen :joy:)

De lyse markeringer er revner i det inderste stof. Jeg har sidenhen drejet lampeskærmen, så de vender indad. Spraymaling gør lyset mørkere og med grønt skær, men det er også tiltænkt som hyggebelysning. Når lampen er tændt, kan man se, at jeg har givet tykkere lag nogle steder. Men ikke mere end ingen af os tænker over det i det daglige.

Manden blev derudover meget overrasket over, at han gav mig den :joy:

8 Synes om

Tror det var @Vipstosen

De bygninger (drivhus) der allerede er meget tæt på at blive ramt, er dette firma ORF Genetics - About Us

2024-01-14

2 Synes om

Hvor er den fin :star_struck:

Håber ikke du har familien der :kram:

1 Synes om

Ikke tæt familie, men mon ikke jeg har nogle slægtninge boende i byen … det har jeg haft :flushed:

2 Synes om

Så har vi en Kong Frederik d. 10. Og en Kronprins Christian.

“Så” sagde Dronning Margrethe da hun havde skrevet under :grin:

Og efter at have overladt stolen til Frederik sagde hun Gud bevare Kongen

6 Synes om