Så har jeg anmeldt 4 skader, på 4 forskellige forsikringer, siden mandag…
Dælme godt gået…
3 skader relateret til mit falt og brud på armen, og den sidste er på Stines sygeforsikring…
Så har jeg anmeldt 4 skader, på 4 forskellige forsikringer, siden mandag…
Dælme godt gået…
3 skader relateret til mit falt og brud på armen, og den sidste er på Stines sygeforsikring…
Jeg elsker når der bliver taget er ordentlig ryk indenfor Der er vi i dag
Men… der er nedlagt veto imod at anskaffe flere nullerputter, uanset hvorfra de måtte komme. Kattene har 19! det er jo sygt!
Så nu er der sorteret godt ud og min datter kan heldigvis bruge de fleste til sine dyr.
Syndes nu du strammer den
Har du ikke også mere end en stol og vælge imellem?
Synes nu også at det er for galt at de stakkels katte kun har 19 nullerputter at vælge imellem - der burde være mindst 20.
Det er jeg sikker på Flappe, Ulla og deres medkatte vil give mig ret i
Uden et øjebliks tvivl
Og nu er det endnu værre… nu er der kun 10 tilbage, og de 4 ligger i hver deres transportkasse
Ja ja det er ingen spøg at være kat hos mig
Det er der vist heller ikke nogen der har troet … alene det, du kan finde på at gifte dig med en mand der ikke kan lide katte
Øhhh… hvem er så ham der så tit sidder med kattene
Undskyld Det troede jeg var din mand @_DK_Sugieh
Jamen han er altså ikke til katte… spørger du ham er det udelukket mit projekt
Jeg har +250 billeder på min telefon der tydeligt beviser det
Tydeligvis en kattehader- de stakkels dyr kan dårligt være der…
Jeg håber jeg har jeres fortrolighed herinde, jeg skulle jo nødigt blive anmeldt for misrøgt
Jamen det er da klart han ikke er til katte…de har jo nedlagt ham,den stakkels mand er jo slået helt ud
Hvad er en nullerputte?
Katteseng
Det er egentlig “bare” en seng. Men en ægte nullerput er syet af Brita. Alle indtægter fra salget går til Hittekat som hun har lavet.
Så derfor er vi også herinde fortaler for en nullerput (men 19 er altså i overkanten
)
Tak. Jeg kender hittekat (af navn primært og nogen jeg kender har fået en Simba/Savannah derfra), men kendte ikke sengene. De er godt nok fine. Bimsen ville have elsket sådan en. Han havde tre lignende. Men min skyggedæmon er ikke til senge, desværre.
Du skal da bare have nogle flere katte, så kommer antallet af nullerputter til at passe
Pjat med dig
Her i hytten findes en Nullerput - desværre er den vist fir lille til begge mine kræ. Måske jeg skulle finde den frem igen, og se om de vil bruge den.
Ja puha, det er tæt på.