Emina var så dygtig til næsten altid at kaste op på rent gulv, så det var lige til at tørre op uden problemer, det var meget værdsat. Med Alvin er det nok 50/50, på rent gulv (gerne stuegulvet) eller gulvtæppe (næsten altid mit gulvtæppe ude i min entre, det er heldigvis kludetæpper, så de bliver skyllet og ryger i vaskemaskine).
Nå ja, så var der lige den ene gang Emina sad i kradsetræet i soveværelsevinduet, der lykkes det hende at kaste op ned at kradsetræet, i vindueskarmen, ned på radiatoren og bagved den på vægge og helt ned på gulvet, og i min seng (den står helt op af vinduet/radiatoren). Jeg kan ikke påstå jeg var vild med det, men et eller andet var det alligevel imponerende at kunne ramme så meget, så besværlige steder, med en gang opkast.
Brev fra skattestyrelsen ang. årsopgørelsen. Vi har modtaget nye oplysninger, så vi har lavet en ny årsopgørelse til dig. Jamen, jeg har jo slet ikke fået en opgørelse endnu, så hvordan kan jeg allerede have en ny. Det viser sig at være for 2021! Der er åbenbart nogle foreninger, der har været længe om at indberette mine bidrag, så jeg skal have hele 181 kroner ekstra tilbage. Så skal der shoppes igennem!
Kl 4:15 listede der en person hen til døren, jeg gik ned til bryggers og åbnede døren, sagde godmorgen
Jeg tro jeg jagede en skræk i livet på dao manden
Han bille bare aflevere en pakke fra @line_refsgaard
Tak @line_refsgaard