. o O januar tanker 24

Dog kan jeg se der er en hundeudstilling

Når jeg googler kan jeg ikke finde andre kæledyrs messer end Vild med Dyr i 2013.

Men der er hunde eller katteudstillinger engang imellem

@Osquary - Der var en stor i Forum for nogle år siden. I 2018, kan jeg se. Men ikke siden. For meget foregår nok online nu, og corona lukkede nok ned for en del, der så ikke er kommet på benene pga økonomi :smil:
Herning Landsskue og Roskilde Dyrskue er nok det der ligner mest nu om dage :smil:

2 Synes om

Ja det var lige præcis den jeg var til!

Øv. Men forståeligt. Corona fik lagt mange af sådan nogle ting ned.
Synes viben er noget anderledes på dyrskuer generelt, men ja det kan også være hyggeligt. :smiley:

1 Synes om

Der er snart dyrenes dag i Plantorama - 11. februar. Nogle af dem er også med katte. Jeg skal selv til Viborg og fremvise mine katte :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Vallensbæk er også med katte :paw_prints:

3 Synes om

Begge dele lidt langt fra mig, men har fri den weekend, så måske skulle jeg tage en road trip. :thinking:

1 Synes om

Aalborg? :slight_smile: Plantorama deroppe har også :slight_smile:

1 Synes om

Jeg bor i Esbjerg, så det er også langt.
Men road trip er bestemt en mulighed.
Så skal jeg bare vælge hvilken retning jeg skal køre i. :sweat_smile:

2 Synes om

Vi skulle også have været til Viborg, men havde skrevet forkert i kalenderen og havde booket show i Norge

Håber I får en fantastisk dag

Mener at der også er i Sønderborg hvis det er nemmere for dig

1 Synes om

Det kunne da være, man skulle finde der forbi

1 Synes om

Mens der var frostvejr og koldt, havde jeg lykkeligt glemt alt om Donkeys regnorme-fetish :dokdok:

8 Synes om

Uuuuh forlænget spilletid… Det er godt nok spændende :smiley:

Alt for spændende

1 Synes om

Øøøøv :frowning:

2 Synes om

Pis

2 Synes om

Sommetider er det sjovere at være katteejer end andre gange. :grin:
F.eks når en kat har brækket sig i ens seng, så er hyggen til at overse. :venter:
Jeg hørte godt Robin sidde og gylpe på et tidspunkt, men at han valgte at ofre i sengen, vidste jeg jo ikke. :yikes:
Lille fedtøre! :angry:

8 Synes om

Syntes de 99% af tiden når de ørler, altid gør det de mest uhensigtsmæssige steder. hvor det sviner mest muligt eller er mest bøvlet at gøre rent :face_vomiting:
fra toppen af klatretræet
på stofsædet
på tæppet

5 Synes om

Ned i radiatoren :nauseated_face:
Sugieh brækker sig ikke ret tit, til gengæld spuleørler hun og helst i min 180 grader :woozy_face:

7 Synes om