. o O januar tanker 24

Tusind tak

@louiseogbuster

God bedring :kram:

1 Synes om

Så er jeg hjemme igen…
Et mindre brud hele nede ved håndleddet, men på underarmsknoglen.
4 uger i gips, og bare hav den af ved egen læge.

5 Synes om

Øv også :disappointed_relieved:

Rigtig godt bedring til dig :kram:

1 Synes om

Tusind tak, hvor er I søde…

1 Synes om

Phew, godt det var den der gav efter og ikke en af de komplicerede. Rigtig god bedring

1 Synes om

Øv hvor uheldigt. God bedring. :hjerte:

1 Synes om

Rigtig god bedring :kram:

Av av av og rigtig god bedring :kram:

Mange tak Winni

1 Synes om

Tusind tak allesammen.

1 Synes om

Jeg er lidt bekymret for Vaffel. Nu har jeg et par gange oplevet han pludselig begynder at komme med nogle ryk i hele kroppen. Her til morgen lå han i arm og hyggede sig. Pludselig kom de der ryk, lidt som meget voldsom hikke, uden at være det. Han virkede helt upåvirket og var ikke fjern eller noget. Han sov heller ikke, for ellers havde jeg bare tænkt at han drømte. Det er anden gang jeg har set det indenfor et par mdr. Hvad i al verden kan det være? Han spiser, drikker og er lige så aktiv som altid.

4 Synes om

det har jeg tidligere haft en der gjorde og har en nu igen. Det ser dybt mystisk ud, men er umiddelbart helt uskadeligt ifgl dr. dyr.

2 Synes om

Aslan kom fræsende igennem stuen, han havde opdaget at der var en hare udenfor der løb over plænen :smiley:

3 Synes om

Synes i går var meget kold

Men selv om det er kold, og her i området er næsten ikke kommet sne, dlet ikke når man sammenligner, med andre steder
Og sneen giver lidt udfordringer

Hvor er dog dagene fanatisk smukke

3 Synes om

Måske man skulle anskaffe sig en mus der kunne rydde op efter kattene :mouse:

8 Synes om

Jeg kan godt skaffe et par mus, hvis det er …

2 Synes om

I går var jeg til årets første træning og i dag har jeg ondt i ca. hver eneste muskel i min krop :surrender:

5 Synes om

Vi har fået solgt lidt ting på DBA i forbindelse med flytningen, så nu har jeg vist efterhånden lagt på opsparingen til en misser. Jeg har jo gemt en del af tingene fra Aslan, bl.a. det spritnye kradsetræ jeg havde købt til ham, hans madskåle, seler og kattebakker.

Og så købte jeg en “fiskestang” lignende drillepind i Japan. Det eneste jeg ikke har er en transportkasse, fordi Aslan stressede over dem, så han var altid i (bil)sele i stedet. Har nogle fridage i Februar også, hvor jeg vil prøve at arrangere en Tour de Kat, hvor jeg kører rundt og ser på nogle katte og/eller katterier, så jeg forhåbentlig kan finde min nye hersker. :tihi:

10 Synes om

Lyder som en god løsning :slight_smile:

1 Synes om