. o O januar tanker 24

Hmmmm gad vide, hvad der sker…
Efter jeg boykottede Zoo Plus og begyndte at handle ved deres datterselskab Bitiba, har jeg været svært tilfreds. Men den forrige ordre manglede noget foder. Det fik jeg krediteret og alt var fint. Fejl sker.
Denne ordre mangler godt og vel det halve, deriblandt en seng bestående af to dele, hvor kun den ene er med :face_with_monocle:
Nu har de fået en ny henvendelse og jeg håber den går ligeså let som sidst. Det er bare irriterende, for jeg har jo bestilt foder mm. fordi jeg skal bruge det. Derudover har der aldrig i de efterhånden nogle år jeg har handlet der, ingen problemet været med levering, restordrer, fejl osv. overhovedet, det skulle jo helst fortsætte sådan.

6 Synes om

Nogen specifikke racer du har i kikkerten? :grin:

Skal du ud at købe transporttaske kan jeg anbefale denne type kanvas transporttaske, da man kan have dem over skulderen, der er metalskelet, så de kan spændes sikkert fast i bilen. De kan klappes sammen, så de ikke fylder så meget. Samt katten kan sættes ind og tages ud fra toppen. De er ikke så velegnet til katte, der flår i nettet (jeg har dog aldrig selv haft sådan nogen og har brugt dem i 13 år til mange forskellige katte) :smil:

7 Synes om

Det er et hammergodt bur, til ikke pilpotede katte :roll_eyes:
Den eneste jeg kan transportere i sådan en er Frank og til dels Flappe. Frank finder sig i hvad som helst, Flappe kan åbne lynlåse, hvis ikke de er spærret i det inderste hul :crazy_face:
Ulla tog flugten gennem nettet da hun som killing havde været med på Sjælland :face_with_hand_over_mouth:
Så anbefaling til enhver tid, til katte der ikke er eventyrlystne :smile:

4 Synes om

Vi er også utrolig glade for vores, allle i hård alst er nu solgt.

enig, vi har haft et par stykker der kunne lyne op, men det har vi løst med små karabinhager fra nøglesnore, da vi har et have af dem liggende med reklamer på

3 Synes om

Perser/exo står højt hos mig :face_with_peeking_eye:
Jeg var så glad for mine to drenge, de er bare vidunderlige dyr. MEN det er bare svært at være sikker på der ikke er problemer med luftvejene, så derfor har jeg spurgt om andre anbefalinger herinde. Så tror jeg skal besøge lidt forskelligt. Jeanette har inviteret mig til Struer, så det vil jeg rigtig gerne. Jeg havde slet ikke selv bobtail i tankerne, så dem er jeg spændt på at opleve.

Jeg kunne også godt tænke mig at besøge Briter, Birma og Ragdoll.

Jeg har en fjern bekendt (jeg ikke længere kommer hos) som har “birma uden tavle”, og de sagde mig ikke det store, men det går op for mig at det jo slet ikke er sikkert at de opførte sig racetypisk, da de jo netop er avlet uden tavler.

Det er en rigtig fin transport taske, har du et link til hvor den kan købes? For så kan jeg næsten lige så godt få købt en med det samme. :sweat_smile:

3 Synes om

I husker vel det vulkanudbrud på Island op til jul?
Den lille by, Grindavík, blev evakueret … men selv om man frygter endnu et udbrud i den nærmeste fremtid, er man så småt gået i gang med at fikse skader i byen.
I formiddags forsvandt en mand bogstaveligt ‘‘fra jordens overflade’’ og frygten er, at han er faldet ned i den dybe revne i jorden, han arbejdede på at gøre klar til at blive fyldt op igen … ingen så det ske, men han er heller ikke set siden :face_holding_back_tears:
Det er en barsk nature … Man is believed to have fallen into a fissure in Grindavík - Iceland Monitor

5 Synes om

Jeg håber, han i det mindste ikke har kunnet overleve faldt :uha: Bare tanken om det kan man blive helt dårlig af.

4 Synes om

Du kan bla. købe den HER
Jeg har før handlet i denne webshop og er godt tilfreds :slight_smile:

2 Synes om

Tak! Så får jeg købt sådan en. :blush: Den lille er vel fin str til en kat tænker jeg?

2 Synes om

Ja det er en god størrelse :+1:t2:

2 Synes om

Og… man skal også huske at sige noget godt.
Efter henvendelse til kundeservice i går, er sagen nu afklaret og afsluttet i dag.
Bitiba fremsender de manglende varer og beklager med en rabatkode til næste køb.
Det er sørme hurtigt, effektivt og god service :ok:

12 Synes om

Det lyder fint - men er Bitiba ikke det samme som ZooPlus?

Jeg får varer fra ZooPlus i dag, men så har PostNord også tilsyneladende kørt rundt med dem i 3-4 dage. :angry:

4 Synes om

Jo det er et datterselskab. Men det virker bedre synes jeg.
Jeg boykottede Zooplus for flere år siden, i arrigskab over deres bøvl med forsendelse og levering.
Desuden er de varer jeg køber en my billigere på Bitiba end på Zooplus og det klager jeg heller ikke over :wink:

8 Synes om

Note to self: Lad nu VÆRE med at læse indlægssedlerne på receptmedicin :venter:

6 Synes om

Oh Yes!

2 Synes om

Adr opdagede der var mug i min makeup-taske :nauseated_face:

Det har jeg aldrig oplevet før.

1 Synes om

Nu holder det.
Først snestorm, hvor vi i Østjylland bor i epicentret og stadig er ramt på 10. dag.
Så falder jeg og brækker den ene arm.
Og nu er jeg stået op til Stine, som har blæreproblemer, den lokale dyreklinik kan ikke tage hende, og henviser tilderes dyrehospital i Randers.
Så nu har jeg skullet finde kørelejlighed derop til - det er heldigvis lykkes.

Så nu skal jeg bare klare mig nogle timer med ondt i maven, indtil vi kan komme af sted…

6 Synes om

:kram: God bedring, til jer begge.

1 Synes om

Åh god bedring til jer begger :kram:

1 Synes om

God bedring til jer begge :kram:

1 Synes om