. o O Januars tanketråd

Det var ca sådan Jeppe og Mille reagerede, de to dage jeg forsøgte at arbejde hjemme :joy:

2 Synes om

Det minder mig om min fars undulat.

Hvis jeg ringer til ham med kamera på, så kan jeg kun se hans fugl, for den sidder på telefonen og kigger på skærmen :grin:

4 Synes om

Hele denne diskussion om vask og udstilling vil jeg gerne flytte over i udstillingskategorien. Det er jo glimrende information, som gerne må kunne findes igen. Men kan nogen fortælle mig, med hvilket indlæg den begynder?

6 Synes om

78 :slight_smile:

Og så kommer SImon i skjorte, slips og Boxershorts :grin:

1 Synes om

Nu håber jeg, at jeg har fået dem alle med :slight_smile:

9 Synes om

Man ved det går imod lysere tider, når katten går og mjiaver i vinduerne fordi han gerne vil ud til de solsort-hanner der er begyndt at rende rundt på græsplænen istedet for de store havmåger :grin:

2 Synes om

Og så de ben - tyndere stænger har jeg da kun set på en stork :klappe:

Jeps, total hjemme-videomøde. :grin:

Ved ikke om det har nogens interesse men :ups:
Den Anders And der kommer på torsdag, er der en kæledyrs-konkurrence
Med dit kæledyr kan komme med i en historie.
Man skal tage et billed og fortælle hvorfor kæledyret skal skrives med i historien, der står ikke noget om max alder sååååå… :keyboard: :memo:

Med venlig hilsen beimis ejer

6 Synes om

Ved du hvor man kan læse om den konkurence

2 Synes om

Jeg skal tage mig sammen til at gøre akvariet ørkenrotterne boede i rent og få det sat væk. Og lige finde ud af, hvad jeg dog gør med alle deres ting.

De blev aflivet for en uge siden for nu var de begyndt at skrante. Men Kaj nåede at blive 4 år og 7,5 måned og Knud 4 år og 2 måneder, så de havde virkeligt også holdt godt :heart:

9 Synes om

Der er en side i Anders and bladet, det er der jeg læste det :slightly_smiling_face:, men først den der udkommer på torsdag

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Tror Simba fik riiiiigeligt med godbidder igår.

Jeg klikkertræner ham (han kan 3 trick indtil videre) og min datter ville gerne prøve.

Så jeg skulle lære hende at klikke på det rigtige tidspunkt, og ikke bare at være en godbid automat, men vente til han gjorde det rigtigt :grin:

Vi prøvede så hvor jeg holdt klikkeren, der glemte jeg helt at klikke :see_no_evil:

Så prøvede vi hvor jeg klikkede og lavede trick og hun gav godbid, men det var lidt for forvirrende for Simba…

Men jeg tror vi alle 3 lærte noget, Simba lærte hvertfald hvordan man hurtigt får godbidder ud af “lillemenneske” som vi leger Simba kalder min datter :rofl:

6 Synes om

Når det handler om at træne timing, kan man faktisk fint øve sig på andet end den egentlige hovedperson - husker bla. en øvelse fra et kursus, hvor vi skulle skulle træne hinanden, inden vi blev sluppet løs på de sagesløse heste… :wink:

Kun “klikkerføreren” fik oplyst, hvilken adfærd makkeren skulle lære=forstærkes i - opgaven kunne f. eks. hedde “tag en bog ud af reolen”.
Øvelsen går så ud på at eleven skal forsøge forskellig adfærd, og træneren guide frem til den ønskede handling udelukkende ved at klikke på de rigtige tidspunkter - ud over at man får trænet sin timing af klikkene, oplever man også på egen krop, hvor vigtigt det er at den er skarp - og hvor forvirret man kan blive, når den ikke er… :sunglasses:

6 Synes om

Ejjj … det gør I ikke i mod mig, Roskilde Sygehus :never:

2022-01-17 (2)

Jeg skal op kl. l*rt, for at være i Roskilde kl. 09:45 …

1 Synes om

Du har trods alt en tid, har for nylig fået en indkaldelse der lød på “vi kan ikke indkalde dig lige nu pga. corona, men vi kontakter dig når vi kan”. Hurra! :venter:

2 Synes om

Du kan få min tid … :wink:


Den lyseblå bog hæklede venner for altid, har aldi til 59 kr fra i går hvis det har nogens interesse

Med venlig hilsen beimis ejer

6 Synes om

Fuldmånen er så smuk idag :heart::full_moon:

3 Synes om