. o O Januars tanketråd

Den lyseblå bog hæklede venner for altid, har aldi til 59 kr fra i går hvis det har nogens interesse

Med venlig hilsen beimis ejer

6 Synes om

Fuldmånen er så smuk idag :heart::full_moon:

3 Synes om

:tihi:

Det er en video, så I skal trykke på billedet/firkanten for at komme ind og se den.

3 Synes om

Hmm, jeg får altså besked om at jeg skal logge ind ?

Mit bredbånd overgår fra Comflex til Fibia og de havde sat en time af, til at flytte systemet, med start ved midnat i går … der er stadig ikke noget internet :argh: Jeg er blevet bombarderet med mails og sms’er fra Fibia på det sidste, men i dag er der stilhed på den front … det bestyrker mig bare i, at jeg skal finde et andet selskab til at levere internet til mig :roll_eyes:

1 Synes om

Og ganske som det plejer at være, skal du bare ignorere det og trykke på videoen, så kan du se den. Man behøver hverken være oprettet eller logge ind. Jeg har testet det. :slight_smile:

1 Synes om

Jeg kan ikke se nogen film, der står kun at jeg skal logge ind.
Jeg vil fremover undlade at trykke på den slags link - jeg bliver åbenbart opfattet som idiot, når jeg siger, at jeg bliver bedt om at logge in.
'Desværre kan jeg ikke vise den side, jeg kommer frem til - jeg aner ikke hvordan man tager skærmprint, som jeg også tidligere har skrevet, men fik ingen hjælp.

1 Synes om

Vi fik lagt fibernet ind sidste år. Stofa er udbyder. Nu går vi tilbage til TDC med router. Aldrig har vi haft så ringe internet og fiber er ellers toppen af poppen :roll_eyes: Ikke på landet :crazy_face:

1 Synes om

Jeg kan ikke se, at nogen ser dig som idiot. Så det er da træls, du føler det sådan :frowning:

Jeg ved af erfaring med link til ting, der gerne vil have medlemmer, at der normalt er et lille bitte kryds eller luk vindue eller anden vej forbi ‘log ind’, hvis det fylder hele skærmen. Men de skjuler det så godt som muligt, så tit skal man virkeligt lede :person_facepalming: Ja, jeg synes også det er pisse irriterende, de laver det sådan.

Så er du velkommen til at spørge igen. Vi kan alle lige være inde for at tjekke kg og så glemme, at nogen har spurgt om noget :slight_smile:

Jeg kan desværre ikke hjælpe med skærmprint uden at vide, hvordan dit tastatur ser ud. Det gøres desværre lidt forskelligt fra tastatur til tastatur.

4 Synes om

TDC er ved at lægge fiber ind her i min afdeling. De har skudt kablet ind til huset, den 27/1 kommer de så og skal have det ind.
Hører lige fra nogle andre at de skal ind under vores trappe. Good luck siger jeg bare. Og så dejligt at de ikke informerer om sådan noget inden de kommer. Klaphatte!

Vi er også ved at få fibernet, på mandag skal de ind i min lejlighed i 1-2 timer for at sætte boksen op.

Jeg tillod mig at skrive “som det plejer at være” fordi det ikke er længe siden at vi netop snakkede omkring dette. Og fandt ud af, at der var ting du ikke havde set, fordi der stod du skulle logge ind, men da vi så nævnte at det skulle du bare ignorere det og trykke på videoen, så lykkes det og du kunne godt se den. Og de gange hvor du har nævnt det, hvis det er ting jeg har lagt op, så har jeg været inde og tjekke om jeg kan se tingene uden at være logget på, for at sikre mig at det kan ses.

Og som Lykke siger, er der ingen der opfatter dig som idiot, vi er alle forskellige og vi kan forskellige ting. Må indrømme at jeg bliver lidt ked af det, når du skriver sådan et svar på noget hvor jeg prøvede at hjælpe. Jeg kan desværre hellere ikke hjælpe med hvordan du tager et skærmprint, men jeg har taget et af hvordan siden ser ud på min computer, når jeg ikke er logget på. Og tilføjet markering og tekst, så man kan se hvad man skal gøre for at få det til at virke. Håber det hjælper og du så kan se ting fremover. :slight_smile:

3 Synes om

Hvis siden havde set sådan ud, så ville jeg jo godt kunne finde ud af at trykke på billedet, men det gør den ikke hos mig.
Der er bare et par rubrikker, hvor man kan skrive sit log-in og ellers oprette sig, hvis man ikke er medlem.

Okay, det har jeg så ingen ide om, hvorfor det ser ud sådan hos dig, når det ikke gør det hos mig. Underligt, når du har kunne andre gange, men det er ikke altid at ting online giver mening. :gruble:

Er du på fra computer eller telefon?

Jeg har Instagram, og uanset hvor jeg trykker på linket kommer der kun dette op:

Derfra kan jeg så klikke ind på den profil der har lagt videoen op, men kan ikke se hvilken du linkede til :slight_smile:

Fra computer

Okay, jeg kan lige prøve fra computer, måske jeg får samme fejl som dig :slight_smile:

Fra Computer får jeg dette billede:

Hvilken browser bruger du @Eva ?

Mener den hedder Microsoft Edge