. o O Juni katte 2026. O o

Flatterende billede min “søde” mand tog i morges af sovende mig og min hovedpudetyv.

20 Synes om

Misserne har fået en krasetønde i dag og drengene hygger sig

Mascot øverst og Lasse nederst.

17 Synes om

Morgenkaffe… :coffee::smirk_cat::heart:

20 Synes om

Og aftenhygge… :wine_glass::wine_glass::smirk_cat::smirk_cat:

21 Synes om

Man breder sig i den store seng… :slight_smile:

Bastian & Dushara Tatters and Rags, 18.06.2026.

21 Synes om

Der er flere berømte katte, der render rundt i Reykjavík centrum og besøger butikker.
Bactus er nok den ældste og mest berømte …

Og så er det Volvo …

Yasmin …

Disel …

Diego holder til et andet sted i byen …

@FinnFrode Hvis du vil se flere islandske katte, så kik her Instagram

24 Synes om

Kaiya nyder at det er åbent til børne værelset,

17 Synes om

Det er hårdt at være Simba

14 Synes om

Både Leo og Vaffel har sovet det meste af dagen. De synes vist at det er for varmt til andet. Leo har lagt sig i kradsetræet.

Og Vaffel ligger og snorker i radiatorsengen.

19 Synes om

16 Synes om

Hun kan stadig væk nyde det
Og vi får knap så mange fluer ind

nå ja pynten i vinduet er flyttet, da for dag :smirk_cat:

18 Synes om

Jeg satte for nogle uger siden net omkring balkonen på 1. sal, og nu er Birla begyndt at gå ud på den :ok: Dejligt, at hun også kan nyde det gode vejr :heart: Og jeg kan have døren stående åben om natten uden frygt for at nogen dratter ned eller vandrer ud på taget :hoho:

22 Synes om

En fin løsning. :hearts: :slight_smile:

4 Synes om

Det var i hvert fald det bedste, jeg lige kunne komme på uden at bore/slå nogen huller i træværket :hoho: Jeg bor til leje og forsøger derfor at “ødelægge” mindst muligt. At alt træværket så godt kunne trænge til en udskiftning, er en anden snak :wink:

9 Synes om

Nalle har det også rigtig varmt

17 Synes om

Så er der billeder af islandske katte, ingen af dem tilhører min bror, men de bor i nabolaget.

Denne slagsbror (jeg måtte røre ved ham og han har hakker i begge ører :smirk_cat:) tror han har råderetten over min brors have …

En ung kat …

Og en smuk stribe :heart_eyes_cat:

To katte :wink:

21 Synes om

Flere islandske katte :smirk_cat:

21 Synes om

Det er menneske har igen lagt sig i MIN udendørs sofa…
Hvad skal jeg dog gøre ved hende…

11 Synes om

Godt nok min indendørs sofa, men jeg forsøger at skubbe mennesket ud med varme, ved at lægge mig tæt opad hende og følge med når hun flytter benene indtil hun er ude af sofaen - jeg ved ikke hvorfor de mennesker tror de skal have plads i vores møbler :gruble:

:pote: Masso

10 Synes om

Min søster og jeg gik en tur i nærheden af hvor hun bor, hvor vi mødte 3 katte på vores vej …

Smuk stribemis :heart_eyes_cat:

Tortie …

Min søster med sorte mis, den var for kælen til at få et ordentligt billede :smirk_cat:

19 Synes om