Flatterende billede min “søde” mand tog i morges af sovende mig og min hovedpudetyv.
Der er flere berømte katte, der render rundt i Reykjavík centrum og besøger butikker.
Bactus er nok den ældste og mest berømte …
Og så er det Volvo …
Yasmin …
Disel …
Diego holder til et andet sted i byen …
@FinnFrode Hvis du vil se flere islandske katte, så kik her Instagram
Både Leo og Vaffel har sovet det meste af dagen. De synes vist at det er for varmt til andet. Leo har lagt sig i kradsetræet.
Og Vaffel ligger og snorker i radiatorsengen.
Hun kan stadig væk nyde det
Og vi får knap så mange fluer ind
Jeg satte for nogle uger siden net omkring balkonen på 1. sal, og nu er Birla begyndt at gå ud på den
Dejligt, at hun også kan nyde det gode vejr
Og jeg kan have døren stående åben om natten uden frygt for at nogen dratter ned eller vandrer ud på taget ![]()
En fin løsning.
![]()
Det var i hvert fald det bedste, jeg lige kunne komme på uden at bore/slå nogen huller i træværket
Jeg bor til leje og forsøger derfor at “ødelægge” mindst muligt. At alt træværket så godt kunne trænge til en udskiftning, er en anden snak ![]()
Så er der billeder af islandske katte, ingen af dem tilhører min bror, men de bor i nabolaget.
Denne slagsbror (jeg måtte røre ved ham og han har hakker i begge ører
) tror han har råderetten over min brors have …
En ung kat …
Og en smuk stribe ![]()
To katte ![]()
Godt nok min indendørs sofa, men jeg forsøger at skubbe mennesket ud med varme, ved at lægge mig tæt opad hende og følge med når hun flytter benene indtil hun er ude af sofaen - jeg ved ikke hvorfor de mennesker tror de skal have plads i vores møbler ![]()
Masso





























