Leo mente det var på tide at man skal putte. Vaffel ved ikke helt hvad han skal mene om det ![]()
10 indlæg blev skilt fra til et nyt emne: Kong Magnus flytter ind
Det var første gang jeg har set dem putte sammen, så jeg turde dårligt nok trække vejret. Men det endte faktisk med at de puttede ret længe, indtil Vaffel hørte en lyd udenfor, der fluks skulle undersøges nærmere. Jeg er simpelthen SÅ glad for at de i den grad har fundet hinanden ![]()
I går besøgte jeg min nevø og hans kone, de har to sphynx’er.
De er søde og sjove, men der er ingen der får mig til at sige at de er smukke ![]()
Den ene er vild med “hamsterhjulet”
Du har selvfølgelig sørget for kvalificeret pasning af dine egne katte, mens du er væk?
For første gang i flere år lod jeg i nat døren være åben ud til indhegningen, og kattene havde en fest
Men nu må man jo så indhente noget af den søvn man ikke fik i nat:
De bliver tilset af en nabo 2x om dagen … jeg satte overvågningskamera i stuen og har kigget hver dag, om jeg ser dem alle ![]()
![]()
![]()
Har svært ved at forestille mig, at nogen af dette forums deltagere ikke sørger for at få sat
ved det punkt, inden resten af ferieplanlægningen starter… ![]()
Det var jeg faktisk også helt sikker på.
Jeg var downtown Reykjavík í dag, på jagt efter lnstagram-kattene.
@louiseogbuster jeg fandt @volvo_the_cat I første hug, han var i gang med sin middagslur og gad ikke rigtig snakke med mig …
Men jeg snød mig til en selfie …
@baktusthecat var sværere at finde, men det lykkedes til sidst ![]()
Han er blevet gammel, men han er også den ældste af midtbykattene …
Denne tortie mødte jeg på vej ned til centrum, tror ikke hun er berømt, men hun var fin og venlig ![]()
Senere mødtes jeg med en veninde på Kattekaffehuset i Reykjavík, der bor 3 tuxedo katte lige for tiden, men den ene lå oppe på en hylde og ligner bare en sort klat på mine billeder …
Noget tyder på at Reykjavik er fyldt med katte
![]()
Out of curiosity - hvorfor har de seler på…? ![]()
Da jeg spurgte sidst var det noget med hvis de slådser kan de hurtigt få snor på ![]()
Jeg har spurgt om de ikke er bange for de sidder fast, men det er de ikke ![]()
Det var da et noget… well, alternativt rationale, ikke mindst når de er alene hjemme… ![]()
![]()