Jeg har også lidt svært ved at se logikken i det, men det kan ejerne sikkert selv. ![]()
Ja, jeg tør hvertfald ikke ![]()
Det gjorde jeg heller ikke - men hvad der undrer mig mest, er hvem der i givet fald skulle give dem snor på… ![]()
De er vandt til at komme ud i snor, og hun giver dem snor på hvis de “sniger” sig efter hinanden.
Jeg tror hun opdrager dem lidt som hunde ![]()
Herhjemme får drengene lov til selv at klare det. Aslan er begyndt at stå og pive af Simba og gører sig stor og “farlig” (ingen puffet hale eller ryg), jeg tænker det er godt han kan få gang i Simba, så Simba kan få lidt ekstra motion ![]()
Jeg er nok ikke den hurtigste til at omfavne AI, men jeg blev opmærksom på en funktion i mit kamera i dag, hvor man kan billedsøge direkte fra kameraet, f.eks. for at identificere planter, dyr eller alt muligt, man ser på sin vej
Det skulle jeg selvfølgelig lege lidt med…Og helt off er det jo ikke ![]()
…og dog ![]()
Om Frittes kastrat-delle
![]()
Som vanligt her om formiddagen, putter Vaffel under dynen. Men det er alligevel så varmt, at han må stikke fusserne ud for at køle dem af ![]()
Leo putter i kradsetræet også som vanligt og han er ikke helt tilfreds med at jeg kommer og forstyrre ham
Han er helt holdt op med at gemme sig når han sover, som han ellers gjorde både her i starten, men også der hvor han kom fra ![]()
Det bliver det i hvert fald ikke mindre varmt af,
men hyggeligt er det ![]()
Sidder ude i skyggen med morgenkaffen og sveder allerede ![]()
Nogle kan mærke vi snart tager på ferie og erikke helt tilfreds
Og har haft en Laura der har sagt nej og Idgie måske 1000 gange siden hun gik igang… idgie har skældt hende ud over at rettighederne til tasker… tror laurataber den kamp
Og Kodak vender ryggen til, det kan måske lære dig at blive hjemme fremover ![]()