Hvis du sender mig en PB med det døde link, retter jeg det med det samme.
Derudover vil alle links blive gennemgået, når siden meget snart får den store overhaling.
[QUOTE=FinnFrode;1085023]Hvis du sender mig en PB med det døde link, retter jeg det med det samme.
Derudover vil alle links blive gennemgået, når siden meget snart får den store overhaling. :)[/QUOTE]
Opdrætteren har simpelthen nedlagt deres hjemmeside, så jeg kan ikke byde på en opdatering desværre Men det er Catel - under “Altaner” - du skal slette
Og nu sidder jeg igen-igen og spekulerer på, hvem det dog var, der havde den kattehave, der er simpelthen er det flotteste jeg har set. Det lignede et japansk anlæg, med grusstier, buske og lanterner. Det rene eventyrland… Jeg er ret sikker på at det var en siataler opdrætter. Jeg er også ret sikker på at den var norsk… men jeg KAN ikke finde noget om det. Og det er ikke første gang jeg har ledt.
Æv!
Mange tak, Mette - den er klaret. Lidt øv, for jeg kunne godt bruge lidt flere sider med altaner…
Jeg tror ikke, det er Hugo, der bestemmer hvor han skal bo…det gør Låwise…
, men jeg kan godt se, at du ville have nemt ved at besøge ham…han er såååå lækker.
.oO(fik lokket Anton til at hjælpe mig med havearbejde i dag …)
.oO(alt trænger, men især det det vender ud mod omverdenen var blevet så sjusket at se på og jeg skammede mig efterhånden :S)
.oO(så der er blevet klippet hæk (udvendigt) og det var også meningen at arealer med græs også blev trimmet i bund, men knægten forstår åbenbart ikke det koncept der hedder ‘‘græsslåning’’, så det får lov til at rette sig lidt op igen og så må jeg selv gøre det ordenligt )
.oO(det lykkedes ham også at klippe min længste forlængerledning over, så nu skal jeg have købt et nyt stik, før jeg kan reparere den )
.oO(men det var helt klart dejligt at få lidt hjælp :))
Ikke om jeg BEGRIBER, hvor mit hakkejern er blevet af! Har ledt overalt på matriklen - FLERE gange. Væk er det…
Har muligvis efterladt det ude i carporten, og så har nogen nok nuppet det.
Så nu har jeg købt et nyt i dag - kan simpelthen ikke undvære ét. Trælse penge at bruge…
[QUOTE=Diana F;1085094]Ikke om jeg BEGRIBER, hvor mit hakkejern er blevet af! Har ledt overalt på matriklen - FLERE gange. Væk er det…
Har muligvis efterladt det ude i carporten, og så har nogen nok nuppet det.
Så nu har jeg købt et nyt i dag - kan simpelthen ikke undvære ét. Trælse penge at bruge… :([/QUOTE]
Og bare vent - i morgen så finder du det!
Sådan plejer det i hvert fald ofte at gå her, når vi har ledt og ledt og ledt efter noget og så overgiver os og køber nyt
oO…Gad vide, om man kan blokere et forum herinde, jeg bliver i så dårligt humør af at læse om alle de katte, der skal omplaceres…jaja, jeg kan jo bare lade være med at åbne trådene, men jeg ville gerne undgå helt at se dem…Oo
Du kan lukke hele markeds delen ved at trykke på den pil der er ude i højre side.
ok…tak Birthe.
Det er pga alle de nye der kommer herind for at omplacere deres katte…pga alskens ting…brugere herinde, det er noget andet.
Jeg prøver at se om det virker…DET gør det.
Alt forsvandt…dejligt. Jeg lukker normalt ikke øjnene for virkeligheden…men det er for meget, synes jeg…
Åh jeg er så glad for det har været godt vejr i dag!
Jeg har ikke selv været ret meget ude, men Unni har igen slået lejr ude på altanen og har faktisk været derude siden døren blev åbent derud kl 9 er spændt på, om hun vil med ind i nat
Skal til at lege med frugtfarve og småkagedej.
[QUOTE=Eife;1085096]Og bare vent - i morgen så finder du det!
Sådan plejer det i hvert fald ofte at gå her, når vi har ledt og ledt og ledt efter noget og så overgiver os og køber nyt [/QUOTE]
Jeg regnede egentligt også med, at det dukkede op sådan cirka fem sekunder efter jeg kom hjem fra Jem og Fix…men det er altså stadig væk.
Selskab er ikke altid godt! Det var hans skyld at jeg nu sidder og spiser chips
men jeg trængte til “et eller andet” - både at spise og at fumle med!
Øv…jeg klikkede på den pil i højre side…men indlægget om en omplacering/salg…kom alligevel i “nye indlæg i forum”…
Utroligt … Lasse kan hoppe på trampolin og spille iPod samtidig
.oO Læs nu Thilde… Læs nu om det skide bly, cadmium og radioaktive stoffer… Skynd dig nu at gå igang så du kan få syet Fellinis gardin færdigt.
.oO Hvis du skal kunne sige, at du ikke skal til nogen re-eksamener denne omgang så begynd dog at læs!
Det virker kun på forum siden så hvis du ikke vil se det så må du undlade at bruge nye indlæg…
Hold nu op med at slå græs, already! :mad:
Selvfølgelig skal folk slå deres græs, men skal det være kl. 20.30 om aftenen? En ellers fin sommeraften er totalt spoleret